نخستین مرحله رزمایش همگانی کمک مومنانه در دیلم آغاز شد


نخستین مرحله رزمایش همگانی کمک مومنانه در دیلم آغاز شد

گناوه - ایرنا - نخستین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بمنظور کمک به قشرهای آسیب دیده از ویروس کرونا در شهرستان دیلم با رمز یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی آغاز شد.

این رزمایش به فرماندهی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری و همیاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، سپاه صاحب الزمان(عج) کمیته امداد، تعاونی صیادان، هیات‌های مذهبی و تکایا در مصلای جمعه به اجرا درآمد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) دیلم در این آیین گفت: سیل کمک‌های مردمی و مومنانه مردم ولایتمدار این شهرستان در رزمایش کمک‌های مومنانه با رمز یا صاحب الزمان ادرکنی (عج) از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در مصلای جمعه این شهر بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا تقسیم می‌شود.

سرهنگ اسلام مرادی افزود: حدود سه هزار بسته معیشتی شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، رب گوجه، حبوبات، ماکارونی و سویا هر کدام به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان برای توزیع در این رزمایش بزرگ در نظر گرفته شده که یک هزار بسته آن در مرحله نخست همزمان با آغاز ماه مبارک رمضا توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان و مرحله سوم در عید سعید فطر اجرا می‌شود.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر گمشده یسنا کیست و آخرین وضعیت گم شدنش چیست؟