پیام تبریک ­تولیت آستان قدس رضوی به فرمانده کل سپاه


پیام تبریک ­تولیت آستان قدس رضوی به فرمانده کل سپاه

تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به فرمانده کل سپاه ، موفقیت سربازان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتاب غرورآفرین ماهواره ی نور را تبریک گفت.

پیام تبریک ­تولیت آستان قدس رضوی به فرمانده کل سپاهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در پیام حجت الاسلام احمد مروی به سرلشکر سلامی آمده است:
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، افتخاری بالنده برای نظام جمهوری اسلامی است که در همه ی عرصه‌های پاسداری از انقلاب اسلامی، حضور فعال و چشمگیر و ایثارگرانه داشته و به حق، «تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّه» را عملیاتی کرده و در عین حال امید دل‌های مؤمنان است.
در آستانه ی ماه ضیافت الهی و در سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موفقیت سربازان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتاب غرورآفرین ماهواره ی نور کار بسیار ارزشمندی بود که قلب ملت ایران را خوشحال کرد.
این دستاورد بزرگ ملی و تحول نوین در عرصه ی فضایی کشور را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، جنابعالی، عموم فرماندهان و همه سبزپوشان سرو قامت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده و یاد و خاطره ی سرداران شهید این شجره ی طیبه خصوصا شهید طهرانی مقدم و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.
درجواربارگاه ملکوتی ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء سلامتی و دوام توفیقات روزافزون جنابعالی و جان بر کفان آن مجموعه ی معظم را در تحقق منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی از پروردگار متعال مسئلت می نماییم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل