20 بوستان جدید در شهر خورموج ساخته شد


20 بوستان جدید در شهر خورموج ساخته شد

بوشهر- ایرنا- شهردار خورموج استان بوشهر گفت: در دولت تدبیر و امید 20 بوستان و پارک مجله‌ای جدید دراین شهر ساخته شده‌است.

احمد شیخیانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شهر خورموج که از سال ۱۳۳۸ دارای شهرداری شده تا ۱۳۹۲ فقط ۹ پارک در شهر خورموج احداث شده بود اما در هفت سال اخیر فعالیت دولت تدبیر و امید که با فعالیت شوراهای چهارم و پنجم مصادف شد ۲۰ پارک در محلات مختلف شهر خورموج احداث شده و تا پایان سال جاری ۵ پارک دیگر در شهر خورموج احداث خواهد شد.

وی ادامه اظهار داشت: به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی در شهر خورموج آغاز می‌شود.

شهردار خورموج اضافه کرد: پارک ورودی شرقی شهر از میدان کشاورز تا شهرک مدرس با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پارک شهرک ذوالفقار با اعتبار ۱ میلیارد و یکصد میلیون تومان و پروژه خیابان ساحلی شهید طلائیان (در حاشیه دره تاج آباد) با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری و ارزش افزوده عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

شیخیانی گفت: در سال جاری ۲ پارک در لنگک که در حال پیگیری تامین زمین آنها هستیم، یک پارک محله‌ای در خیابان شهید سیفی و یک زمین چمن مصنوعی در شهرک مدرس اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۱۵ پروژه عمرانی دیگر در برنامه عمرانی سال جاری شهر خورموج در نقاط مختلف شهر در دست اجراست.

شهردار خورموج بیان کرد: دربهمن و اسفند سال گذشته ۵۰ معبر و خیابان در شهر خورموج احداث و یا آسفالت شده که در نوع خود یک موفقیت عمرانی است.

وی اضافه کرد: بیش از ۶۰ درصد زیر سازی و آسفالت معابر شهر خورموج در این هفت سال انجام شده و ۷۰ درصد آسفالت قدیمی خیابان‌ها و معابر روکش آسفالت شده‌است .

شهردارخورموج بیان کرد: در زمان حاضر بیش از ۹۵ درصد معابر شهر خورموج آسفالت شده‌است.

وی افزود: در این مدت تعداد زمین‌های چمن مصنوعی احداث شده توسط شهرداری از یک زمین به ۶ زمین چمن مصنوعی افزایش یافته‌است.

شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با ۴۱ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهرواقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراسم شام غریبان در روستای زیزار