تسهیلات ویژه بانکی برای کسبه کیش


تسهیلات ویژه بانکی برای کسبه کیش

کیش - ایرنا - عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش از ارائه تسهیلات ویژه بانکی از سوی بانک ملی به کسبه و بازاریان این جزیره با هدف عبور از بحران اقتصادی ناشی از کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر آخوندی افزود: این تسهیلات بر اساس تفاهمنامه امضا شده با بانک ملی و جامعه بازاریان؛ و همکاری مناسب سیستم بانکی با ستاد اقتصادی مبارزه با کرونا ارائه می شود.

وی اضافه کرد: سقف این تسهیلات برای اشخاص حقیقی ۱۲۰ و برای اشخاص حقوقی۲۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

وی ارایه این تسهیلات را نتیجه ارتباط مناسب سیستم بانکی با ستاد اقتصادی مبارزه با کرونا دانست و تصریح کرد: هدف از ایجاد این ستاد حمایت از فعالان اقتصادی جزیره است که ارایه تسهیلات بانک ملی، از گام های موفق در این راستا است.

سرداری باف رئیس شعبه بانک ملی کیش نیز در این زمینه گفت: این تسهیلات طی تفاهم نامه با جامعه بازاریان و با نرخ ۱۸ درصد مطابق ضوابط ‌جاری بانک پرداخت می شود.

وی افزود: این تسهیلات برای آن دسته از اعضای جامعه بازاریان که از مشتریان بانک ملی که دارای معدل و گردش می باشند با حداکثر ۳ درصد تخفیف بر اساس میانگین مانده شش ماهه حساب محاسبه و پرداخت خواهد شد.

از طرفی، رئیس جامعه بازاریان کیش ضمن اشاره به زیانهای ناشی از شیوع ویروس کرونا برای فعالان اقتصادی کیش، افزود: در راستای رفع تنگناهای اقتصادی و کمک به رونق هر چه بیشتر بازارها، با انعقاد تفاهم نامه ای میان جامعه بازاریان و بازرگانان و بانک ملی مرکزی کیش، شرایط دریافت تسهیلات را برای کسبه بازارها فراهم شده تا از تعطیلی کسب و کار جلوگیری شود. به همین منظور، طبق توافق به عمل آمده، این تسهیلات به آن دسته از کسبه که از ابتدای اسفند ماه سال ۱۳۹۸ تسهیلات معوق و یا چک برگشتی دارند نیز تعلق خواهد گرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها