اوضاع بهتر است، اما عادی نیست


اوضاع بهتر است، اما عادی نیست

فرماندار تالش گفت: وضعیت کرونایی این شهرستان نسبت به قبل بهتر شده، اما اوضاع عادی نیست و مردم رعایت کنند.

عیسی مهدوی در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت کرونا ویروس در این شهرستان گفت: در حال حاضر اوضاع نسبت به قبل بهتر شده است اما هنوز عادی نیست و همچنان به مردم توصیه می‌کنیم تا موازین بهداشتی را رعایت کنند و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

وی افزود: خوشبختانه مردم تالش همکاری خوبی دارند و به خصوص بازاریان علیرغم فشارهای اقتصادی مصوبات ستاد کرونا را اجرا می‌کنند.

مهدوی ادامه داد: از هم اکنون باید تدابیری برای مواجهه با مشکلات پس از کرونا داشته باشیم زیرا این بیماری به برخی از بخش‌ها از جمله بخش های اجتماعی و اقتصادی آسیب وارد کرده است.

وی تصریح کرد: خیرین این شهرستان در بهبود وضعیت کرونایی تالش تاثیر بسزایی داشتند و از همان آغازین روزهای شیوع کرونا، کمک هایی که برای تهیه ماسک و مواد بهداشتی داشتند، موجب شد که از انتشار هر بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

فرماندار تالش با بیان اینکه در فصل کشاورزی به سر می‌بریم، خاطرنشان کرد: کشاورزان در شالیزارهای این شهرستان مشغول کار و فعالیت هستند و به آنها توصیه کرده‌ایم، حتما فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی افزود: امسال استفاده از کارگرهای غیربومی در شالیزارها ممنوع است و به صورت کمک‌های خانوادگی تولید برنج انجام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت پایگاه جدید بالگردهای روسیه در نزدیکی مرز اوکراین