اسکله پشت شهر بندرعباس مجوز ندارد


اسکله پشت شهر بندرعباس مجوز ندارد

بندرعباس-ایرنا- درپی آتش سوزی یک فروند لنج صیادی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:اسکله صیادی پشت شهر بندرعباس مجوز بهره برداری ندارد.

الله مراد عفیفی پور روز سه شنبه پس از اطفای آتش سوزی در یک فروند شناور صیادی در این باره اظهار داشت: نامه نگاری های زیادی از سوی کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان مبنی بر لزوم اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی و رعایت الزام های ایمنی و زیست محیطی در این اسکله به دستگاه ذیربط (شیلات) ارسال شده که با وجود پیگیری های فراوان تاکنون اقدامی صورت نگرفته است

پیش از ظهر امروز ۹ اردیبهشت یک فروند شناور فلزی با کاربری صیادی به دلایل نامعلوم در اسکله صیادی پشت شهر بندرعباس دچار حریق که با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام اضطرار بلافاصله تیم های امدادی و اطفای حریق دریایی و خشکی متشکل از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس، دو فروند شناور ناجی، دو فروند یدکش همیار ناجی و شناور RIB متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی وارد عمل شدند.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای جلوگیری از وقوع خسارت بیشتر، تیم مدیریت بحران حادثه وارد عمل شده و شناورهای دیگر را از اسکله جدا و به گوشه ای امن منتقل کردند.

عفیفی پور با اعلام پایان موفقیت آمیز عملیات اطفای حریق اظهار داشت: خوشبختانه حادثه مذکور هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و علت دقیق حادثه توسط تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان درحال انجام است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب