تولید 40 هزار ماسک به همت کانون‌های‌ مساجد شهرستان اهر


تبریز - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر با بیان...
تبریز - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر با بیان این‌که کانون‌های مساجد آشنایی کاملی از محله و روستای خود دارند، گفت: در این راستا مساجد شهرستان اهر و هوراند با 80 کانون، 40 هزار ماسک تولید می‌کنند.

الیاس ممی پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از گزارشاتی که تاکنون به دست ما رسیده حدود ۴۰ هزار ماسک به ارزش تقریبی ۸۰ میلیون تومان با هزینه‌ کاملا مردمی، توسط این کانون‌ها تولید و در اختیار مردم و مدافعان سلامت قرار گرفته است.

وی افزود: از اولین روزهای انتشار خبر شیوع کرونا کانون‌های مساجد اهر و هوراند هم پای پایگاه‌های بسیج و هلال احمر برای مقابله با ورود این ویروس به منطقه اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی و نیز ایجاد تورهای تست و غربال‌گری افراد مشکوک به کرونا در جاده‌ها کردند که تا کنون نیز ادامه دارد.

ممی پور ادامه داد: کانون‌های مساجد اهر و هوراند در لبیک به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم رسیدگی ویژه به معیشت اقشار آسیب‌پذیر، ۹ رأس گوسفند و ۲ گاو قربانی کرده‌اند که پس از بسته بندی در کنار اقلام ضروری دیگر در قالب سبد کالا بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

شهرستان اهر با ۱۳۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته