استاندار کرمانشاه: توجه به مطالبات کارگران در اولویت است


کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه کارگران را بازوان توانمند اقتصاد کشور...
کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه کارگران را بازوان توانمند اقتصاد کشور دانست و گفت: توجه ویژه به مطالبات و خواسته‌های کارگران زحمتکش و پرتلاش در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار دارد.

«هوشنگ بازوند» روز پنجشنبه در پیام تبریک به مناسبت روز جهانی کار و کارگر این روز را به همه تلاشگران عرصه توسعه و پیشرفت کشور تبریک گفت.

در متن پیام استاندار کرمانشاه آمده است: کارگران؛ تلاشگران و زحمتکشان بی ادعای عرصه کار و تولید و بازوان توانمند رشد و توسعه کشور هستند که با دانایی و توانایی توشه گرفته از عِرق ملی، مذهبی و انقلابی در تمام عرصه ها به ویژه در دوران تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی پویایی حوزه کار و تولید را حفظ و با از خودگذشتگی و ایثار سهم مهمی در شکوفایی و بالندگی کشور دارند.

در ادامه این پیام آمده است: به پشتوانه تلاش این عزیزان مسیر توسعه، تعالی و پیشرفت استان ادامه دارد و به یقین تحقق اهداف سال ۱۳۹۸ در حوزه اشتغال و رونق تولید و بهبود شاخص های توسعه استان مرهون اهتمام و تلاش کارگران نیکوسرشت و پاک نهاد است.

استاندار کرمانشاه در پیام خود همچنین آورده است: یازدهم اردیبهشت ماه که به نام کار و کارگر مزین شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و تقدیر از زحمات قشر بی ادعایی است که پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان آنان بوسه زد و این همه عزت و سربلندی و افتخار را نصیب آنان گردانید.

بازوند ابراز امیدواری کرده است است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) به نام «جهش تولید» نامگذاری شده، کارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و مبانی اعتقاد اسلامی در راستای تحقق این شعار راهبردی که بر افزایش و جهش تولید استوار است گام بردارند، تا در سایه تلاش و هم افزایی دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید و اقتصاد شاهد رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان این مرز و بوم باشیم.

در بخش پایانی این پیام همچنین آمده است: بر این اساس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه کارگری، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به زحمتکشان عرصه مقدس کار و تلاش، کارگران عزیز و خانواده های محترمشان در استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان سلامتی، عزت و موفقیت این عزیزان را در راه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کشور و استان عزیزمان کرمانشاه آرزومندم.

۱۲ اردیبهشت به عنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته