توزیع 32 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان آغاز شد


توزیع 32 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - توزیع 32 هزار بسته کمک معیشتی به همت قرارگاه همدلی و مواسات هرمزگان بین نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا در این استان آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس روز پنجشنبه در حاشیه ارسال بسته‌های کمک مومنانه به نیازمندان اظهار داشت: برای توزیع ۱۰۰ هزار بسته تا پایان ماه مبارک رمضان بین نیازمندان هدف گذاری شده که پیش بینی می‌شود با افزایش کمک‌های مردمی افزایش داشته و حتی به ۲ برابر برسد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده خاطر نشان کرد: با توزیع ۳۲ هزار بسته‌ای که امروز بین نیازمندان توزیع می‌شود تعداد بسته‌های توزیع شده بین نیازمندن به ۵۳ هزار بسته افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: همچنین از مردم تقاضا داریم که هر خانواده یک بسته معشیتی به ارزش ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان از طریق قرارگاه همدلی و مواسات به نیازمندان کمک کنند و نهادهایی که خارج از این قرارگاه مشغول فعالیت و کمک هستند به قرارگاه بپیوندند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: از سوی دیگر در حال رسیدن به بانک اطلاعاتی جامعی از خانواده‌های نیازمند هستیم و شناسایی خانودادهای نیازمند هم درحال انجام است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم اظهار داشت: در مرحله اول کمک‌های قرارگاه همدلی و مواسات هرمزگان افزون‌بر ۲۱ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد و در این مرحله نیز ۳۲ هزار بسته توزیع می‌شود که هر بسته افزون بر ۳۰۰ هزار تومان تهیه شده است.

سردار اباذر سالاری ادامه داد: همچنین افزون بر ۴ میلیاردو ۵۵۰میلیون ریال پول نقد به شماره حساب قرارگاه همدلی و مواسات هرمزگان واریز شده و کمک‌های غیر نقدی بسیار خوبی هم شده که با امانتداری تحویل نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا می‌شود.

وی اشاره کرد: در قرارگاه به این نتیجه رسیده که بخشی از کمک‌ها به نحو دیگری تقدیم نیازمندان شود و درحال شناسایی نیازمندانی هستیم که نیاز به کمک بیشتری دارند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان یادآور شد: هفته‌ای یکبار توزیع کمک‌ها در قالب سبد معیشتی انجام می‌شود که در شهرستان‌ها با محوریت ائمه جمعه و در مرکز استان با محوریت امام جمعه درحال انجام است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سردار علی عظمایی فرزند برومند هرمزگانی به درجه سرتیپی ارتقا یافت