برق کابل موقتا وصل شد


برق کابل موقتا وصل شد

شرکت برشنا اعلام کرد برق کابل به صورت موقت نصب شده و تعمیر دکل تخریب شده ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، شرکت برشنا اعلام کرد برق کابل به صورت موقت نصب شده و تعمیر دکل تخریب شده ادامه دارد.

پایه برق وارداتی کابل که مدتی قبل پیش توسط اشخاص ناشناس تخریب گردیده بود، به صورت موقت تعمیر شده و در حال حاضر برق کابل وصل است.

این در حالی است که طالبان اعلام کرد که این گروه مشکلی با تامین برق از کشورهای همسایه نداشته و تخریب دکل های برق کار اعضای این گروه نیست.

دکل برقی وارداتی ۲۲۰ کیلوولت یک‌شنبه‌شب گذشته در روستای میرزاخیل شهرستان میربچه‌کوت ولایت کابل از سوی افراد ناشناس منهدم شد.

با انهدام این پایه، برق وارداتی به کابل پایتخت و ولایت‌های ننگرهار، خوست، لغمان، غزنی، لوگر، میدان‌وردک و پکتیا قطع شده است.

وحیدالله توحیدی، سخنگوی شرکت برشنا روز دوشنبه، هشتم ثور، گفته بود: کار روی ترمیم پایه منهدم شده آغاز شده و تا پنج روز دیگر تکمیل می‌شود.

طبق اعلام سخنگوی شرکت برشنا، پایه منهدم شده ۳۴۰ مگاوات برق وارداتی را به کابل و ولایت‌های هم‌جوار انتقال می‌داد و با انهدام آن ۳۰۰ هزار دلار هزینه ترمیم روی دست شرکت برشنا گذاشته شده است.

/انتهای پیام/

برق کابل موقتا وصل شد
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

منتخب امروز


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان