جوان‌ترین شهید حملات داعش به سامرا کیست؟ / عکس


جوان‌ترین شهید حملات داعش به سامرا کیست؟ / عکس

تسنیم نوشت: طی حمله اخیر داعش به سامرا تعدادی از رزمندگان مقاومت حشدالشعبی عراق به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

طی حمله اخیر داعش به سامرا تعدادی از رزمندگان مقاومت حشدالشعبی عراق به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند. «شهید علی بشیری» یکی از این شهدا است. پیکر مطهر این جوان شهید عراقی پس از شهادت نیز لبخند بر لب دارد که یادآور یکی از کرامات شهدای هشت سال دفاع مقدس شده است. تصویر لبخند بر لبان این شهید به قابی ماندگار از شهدای مدافع حرم سامرا تبدیل شده است.

همچنین «شهید فلاح مهدی عبدالزهره» جوان‌ترین شهید حملات روز گذشته داعش در منطقه بلد و مکیشیفه سامرا است. پیکر مطهر او توسط رزمندگان مقاومت در عراق تشییع شد. شعارهای "بامان الله یا شهیدالله" و "هنیئا لک یا شهیدالله" در مراسم تشییع او سر داده شد.

مرکز اطلاع‌رسانی الحشد خبر داد که نیروهای حشد شعبی مانع حملات متعدد داعش به مراکز امنیتی در اطراف شهر مقدس سامراء شدند. حملات داعش همچنان در مناطق مکیشیفه، تل الذهب، یثرب، مطیبیجه و الدور در حومه سامراء ادامه دارد و رزمندگان مقاومت نیز با آن‌ها مقابله و خسارت‌های جانی و نظامی زیادی را به آن‌ها وارد کردند. در این درگیری ۱۰ نفر از نیروهای الحشد نیز به شهادت رسیدند.

2323

کد خبر 1384279

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند