ملاجعفری: دوره‌های آموزشی آنلاین سوارکاری مثبت و اثربخش بوده است


ملاجعفری: دوره‌های آموزشی آنلاین سوارکاری مثبت و اثربخش بوده است

بانک ورزش - رییس کمیته آموزش فدراسیون سوارکاری گفت: در بحران جهانی کرونا هفده دوره آنلاین برگزار شده که با بازخورد خوبی از جامعه سوارکاری مواجه شدیم و...

بانک ورزش - رییس کمیته آموزش فدراسیون سوارکاری گفت: در بحران جهانی کرونا هفده دوره آنلاین برگزار شده که با بازخورد خوبی از جامعه سوارکاری مواجه شدیم و همچنان این دوره ها را با رویکرد ارتقا آموزشی مخاطبان خود ادامه می دهیم.

به گزارش بانک ورزش وبه نقل از سایت فدراسیون سوارکاری، سحرملاجعفری از برگزاری ١٧دوره آموزشی آنلاین در ابعاد مختلف رشته سوارکاری خبر داد و اظهار داشت: این دوره ها با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه ریزی شد تا بر اساس اهداف از پیش تعیین شده فدراسیون، خللی در برنامه های آموزشی بوجود نیاید و خوشبختانه برگزاری این دوره ها با استقبال و بازخورد خوبی از سوی جامعه سوارکاری همراه شد و برای ما امیدبخش بود.

رییس کمیته آموزش فدراسیون سوارکاری اهمیت استمرار در برنامه های آموزشی را به عنوان زیربنای توسعه مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در دوره های آنلاین تلاش کردیم نیاز سوارکاران ، مالکان ، مربیان و داوران و دیگر عوامل مرتبط با سوارکاری را مد نظر قرار دهیم از همین رو برای دوره های آنلاین موضوعات مختلف ارائه و مدرسان به سوالات مخاطبان پاسخ دادند.

ملاجعفری تاکید کرد: متاسفانه نمی توان پیش بینی کرد شیوع ویروس کرونا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت بنابراین برنامه های آموزشی آنلاین فدراسیون سوارکاری ادامه خواهد داشت و پس از برگزاری دوره های مقدماتی به زودی دوره های آنلاین تخصصی هم آغاز خواهد شد که شرایط و ضوابط آن اعلام می شود تا علاقمندان بتوانند بهره ببرند.

رییس کمیته آموزش فدراسیون سوارکاری اهمیت نظر مخاطبان این رشته را مهم بر شمرد و اظهار داشت: مخاطبان صفحه رسمی فدراسیون می توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری این دوره های آنلاین برای ادامه دوره های آنلاین از طریق همین صفحه با فدراسیون مطرح کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری