ماندگاری قیمت دلار نیمایی در کانال 15000 تومانی / نرخ ارز نیمایی در 15 اردیبهشت 99


ماندگاری قیمت دلار نیمایی در کانال 15000 تومانی / نرخ ارز نیمایی در 15 اردیبهشت 99

آخرین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به چهاردهم اردیبهشت ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار نیمایی رقم 15 هزار و 181 تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته 438 تومان کاهش یافته است. نوشته ماندگاری قیمت دلار نیمایی در کانال 15000 تومانی / نرخ ارز نیمایی در 15 اردیبهشت 99 اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، جدیدترین نرخ فروش ارز در سامانه نیما مربوط به ۱۴ اردیبهشت ماه است که بر این اساس رقم ۱۵ هزار و ۱۸۱ تومان برای فروش دلار تعیین شده، همچنین تازه‌ترین نرخ خرید دلار نیز مربوط به ۱۳ اردیبهشت ماه است که ۱۵ هزار و ۴۱۱ تومان رقم خورده است و این در حالیست که آخرین رقم اعلام شده نرخ دلار در صرافی ملی ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان بوده است.

گفتنی است، در اردیبهشت ۹۷ بانک مرکزی از سامانه‌ ای به نام سامانه ارز نیمایی رونمایی کرد که این سامانه با هدف بهبود بخشیدن به بازار ارز و واردات کالا از طرف بانک مرکزی شکل گرفت.

براساس گزارشات بانک مرکزی تمامی خریداران متقاضیان بازرگانان و واردکنندگان کالا و تمامی فروشندگان و تامین کنندگان ارز و تمامی صرافی‌ها صادرکنندگان کالا باید برای تامین ارز پس از ثبت سفارش برای ورود کالا به درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند و به فروش ارز حاصل از صادرات کالا در این سامانه بپردازند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...