کرونا در اروپا| ایتالیا و انگلیس رکورددار مرگ کادر درمانی در جهان


کرونا در اروپا| ایتالیا و انگلیس رکورددار مرگ کادر درمانی در جهان

کشورهای ایتالیا و انگلیس در جهان رکورد دار مرگ کادر درمانی به ازای هر میلیون نفر جمعیت هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، براساس اعلام سایت "byline times" اگر چه از نظر تعداد جانباختگان و مبتلایان کرونا در حال حاضر کشورهای آمریکا و اسپانیا در رده‌های اول و دوم جهان قرار دارند اما از نظر میزان مرگ و میر کادر درمانی به ازای هر میلیون نفر جمعیت کشورهای ایتالیا و انگلیس رکورددار هستند.

تاکنون حداقل 171 تن از پرستاران و کادر درمانی انگلیس پس از ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. در همین ارتباط "پیتر جوکس" نویسنده انگلیسی با انتقاد از وضعیت بحرانی انگلیس در جریان شیوع کرونا و افزایش تلفات کادر درمانی این کشور در حساب توییتر شخصی خود نوشت: بسیار ناامید کننده است، انگلیس به همراه ایتالیا بیشترین آمار مرگ و میر کادر درمانی به ازای هر میلیون نفر جمعیت را دارد. تعداد قربانیان کادر درمانی انگلیس تقریبا 3 برابر اسپانیا، 4 برابر آمریکا و 5 برابر فرانسه است.

تاکنون 211 هزار و 938 نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد 29 هزار و 79 نفر جان خود را از دست داده اند. همچنین تعداد مبتلایان در انگلیس 190 هزار و 584 نفر و تعداد قربانیان این کشور 28 هزار و 734 نفر بوده است.

کرونا در اروپا| ایتالیا و انگلیس رکورددار مرگ کادر درمانی در جهان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !