بخشودگی900 میلیون تومانی اجاره بها اماکن ورزشی دولتی در سه ماه گذشته


بخشودگی900 میلیون تومانی اجاره بها اماکن ورزشی دولتی در سه ماه گذشته

منعم از بخشودگی900 میلیون تومانی اجاره بها اماکن ورزشی دولتی در سه ماه گذشته در راستای حمایت از مستأجران اماکن ورزشی خبرداد و گفت: به برخی باشگاه های ورزشی کمک هایی نیز صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «رسول منعم» در نشست «ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران» که پیش از ظهر امروز(سه شنبه 16 اردیبهشت) در سالن کرامت استانداری برگزار شد، در تشریح اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان قم در مقابله با کرونا و حمایت از افراد آسیب دیده اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه هیأت های ورزشی و سمن های تحت پوشش خود کارهای زیادی انجام داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: ما در جهت همراهی با پروتکل های ابلاغی ستاد استانی مقابله با کرونا کارهایی انجام داده ایم که از جمله آنها حمایت از مدیران اماکن ورزشی بوده که طرف قرار داد ما هستند که به طور کلی از 72 مکان ورزشی طرف قرار داد ما اجاره بهای اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه گرفته نشده است.

وی با بیان این که مبلغ اجاره بهای این سه ماه حدود 900 میلیون تومان می‌شود، گفت: همچنین برای پرداخت های پرسنلی با پیگیری های صورت گرفته و عنایت استاندار محترم، برای 168 باشگاهی که تخلفی نداشتند، اعطای چهار میلیون تومان برای خود باشگاه و دو ملیون برای مربیان پیش بینی شده است.

منعم در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: تعداد 258 باشگاه ورزشی خصوصی به دلیل اجاره بهای معوقه نیازمند بهره مندی و عنایت استانداری در بهره مندی از تسهیلات بنگاه های اقتصادی دارند تا بتوانیم از این موقعیت استفاده کرده و به این باشگاه ها نیز کمک کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: با ارتباطی که با با مالکین امکان خصوصی گرفتیم اقداماتی در جهت تخفیف و بخشودگی اجاره بها انجام شده که تا کنون از 258 مورد 15 بخشودگی داشتیم

وی عنوان کرد: در راستای مقابله با این ویروس از همان روزهای اول کارهای گسترده ای انجام دادیم که از جمله آنها تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در اداره کل ورزش، تعطیلی اماکن ورزشی و رویدادهای ورزشی، اعلام مشخصات ظرفیت های اماکن ورزشی برای استفاده های بعدی و توانمند سازی به منظور همراهی در مقابله با ویروس، استقرار نظام بهداشتی، انجام ضدعفونی ساختمان های ورزشی و ضدعفونی مکان های محروم استان قم بوده است.

منعم در پایان افزود: در راستای رزمایش همت مؤمنانه نیز سهمیه ما 3800 نفر بوده که بسته های معیشتی برای خانوارهای نیازمند تأمین شده است.

پایان پیام/694

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟