دستگیری 5 سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در میانه


دستگیری 5 سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری پنج سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان این‌که ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی موفق به شناسایی و دستگیری پنج سارق حرفه‌ای شدند، افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده مجموعا به پنج فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

وی با تاکید بر این‌که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل داده شدند، از مردم خواست برای اماکن خصوصی خویش از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در ادامه از کشف بیش از دو تن کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در جریان کنترل راه های مواصلاتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۱۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در قالب ۴۳ کیسه ۵۰ کیلویی کشف شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان، سرهنگ فارسی در پایان با بیان این‌که ارزش تقریبی کودهای کشف شده ۲۰۰ میلیون ریال است، افزود: در عملیات مذکور یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اجرای طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در آذربایجان شرقی