زلزله دماوند هیچ گونه آسیب جسمی در البرز نداشت


زلزله دماوند هیچ گونه آسیب جسمی در البرز نداشت

کرج - ایرنا - رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که زمین لرزه بامداد جمعه شهرستان دماوند هیچ گونه آسیب جسمی در استان البرز نداشت اما تعدادی دچار ترس شدند.

دکترمهرداد بابایی بامداد جمعه به ایرنا گفت : تعدادی از مردم دچار ترس شدند و با اورژانس تماس تلفنی برقرارکردند که مشاوره و اقدام لازم برای آرامبخشی آنان ارائه شد.

وی بیان داشت : به دنبال این زلزله تیم های امدادی مرکز فوریت های پزشکی استان البرز به حالت آماده باش درآمدند و این آمادگی همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش ها ۲ نفر براثر ترس ناشی از زلزله به مراکز درمانی البرز انتقال یافتند که اقدامات لازم درمانی برای آنان انجام شد.

زمین لرزه ای در ساعت ۴۸ دقیقه بامداد جمعه به بزرگی ۵.۱در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، در عمق ۷ کیلومتری زمین در حوالی دماوند به وقوع پیوست که شدت آن در استان البرز احساس شد.

به دنبال این زمین لرزه بسیاری از مردم کرج و سایر مناطق البرز به خیابان ها آمدند و صفوفی در جایگاه های عرضه سوخت استان شکل گرفت .

اکنون وضعیت تاحدود زیادی در این استان عادی است و بیشتر مردم به خانه ها بازگشتند.

درجریان زلزله ۵.۲ ریشتری ۲۹ آذرماه سال ۹۶ مشکین دشت البرز ۲ نفر کشته و حدود ۹۷ نفر در استان های البرز و تهران مصدوم شدند که بیشتر حادثه دیدگان حین فرار دچار مصدومیت شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی