صدور مجوز برای باتری عظیم 6000 میلی‌آمپری ریلمی


صدور مجوز برای باتری عظیم 6000 میلی‌آمپری ریلمی

به تازگی مجوز باتری عظیم 6000 میلی‌آمپری ریلمی صادر شده و گواهی آن در فضای مجازی منتشر شده است.

صدور مجوز برای باتری عظیم 6000 میلی‌آمپری ریلمی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که باتری ۵۰۰۰ هزار میلی‌آمپری Realme 6i توانست با موفقیت در صدر فهرست میزان ظرفیت پکیج‌های قدرت‌دهی گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد، شرکت چینی سازنده آن نشان داده است که قصد کم کردن ظرفیت باتری تلفن‌های خود را ندارد. به تازگی فهرستی در فضای مجازی منتشر شده است که از یکی از اطلاعات گوشی بعدی ریلمی پرده برداری می‌کند.

انتشار گواهی صادر شده برای باتری ریلمی

اخیراً در فضای مجازی گواهی TUV برای یک باتری خاص با نام BLP793 منتشر شده است که اطلاعات و جزئیات آن را فاش می‌کند. ما اکنون می‌دانیم که باتری مذکور دارای ظرفیتی برابر ۶۰۰۰ میلی‌آمپری است که تاکنون در دستگاهی از این شرکت دیده نشده است. البته اگر بخواهیم با دقت بیشتری میزان ظرفیت آن را اعلام کنید باید بگوییم که این باتری ۵۸۶۰ میلی‌آمپری است.

در ادامه گواهی منتشر شده با جزئیات فاش شده درون آن را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: ویوو iQOO Z1، اولین گوشی با پردازنده +Dimensity 1000

صدور مجوز برای باتری عظیم 6000 میلی‌آمپری ریلمی

صدور مجوز برای باتری عظیم 6000 میلی‌آمپری ریلمی

کدام گوشی میزبان باتری عظیم ریلمی است

اکنون کاربران در حال بررسی این هستند که ما باید در کدام گوشی هوشمند منتظر دیدن این باتری عظیم باشیم. در حال حاضر ما تنها می‌توانیم در این باره حدس بزنیم، زیرا اطلاعات کافی برای بررسی کامل در دست نداریم.

با بررسی بعضی از احتمالات در این زمینه، ما دستگاه‌های جدید Narzo 10 را داریم که می‌توانیم آن‌ها را به راحتی از فهرست خود خارج کنیم. نظریه‌ای درباره این خانواده وجود دارد که می‌گوید در واقع Narzo 10 همان Realme 6i بازسازی شده است. این در حالی است که Narzo 10A که دارای دوربین سه‌گانه است، یکی از نسخه‌های Realme C3 خواهد بود. هر دوی این دستگاه‌ها به صورت اصلی دارای باتری‌هایی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر هستند.

صدور مجوز برای باتری عظیم 6000 میلی‌آمپری ریلمی

ما همچنین می‌دانیم که حداقل یک دستگاه از Realme X3 در راه است که به کاربران زوم فوق‌العاده ۶۰ برابری در دوربین خود را ارائه می‌دهد. شایعه شده است که سوپرزوم X3 به همراه لنز ۶ برابری پریسکوپی خود تنها در گوشی‌هایی با باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر جای می‌گیرد. پس از همه این‌ها X3 پرو است که یک پرچمدار مدعی است. این دستگاه نیز به صورت بالقوه کاندیدای خوبی برای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری نیست. شاید یک مدل معمولی از Realme X3 باتری مذکور را درون خود جای دهد. البته ممکن است این اتفاق برای Realme U2 رخ دهد. هنوز ما هیچ اطلاعات دقیقی در این باره نداریم.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خبری از رفع فیلتر واتس‌اپ نیست