تماشا کنید: در مراسم شب گذشته Xbox Games Showcase چه گذشت؟ نگاهی به مهم ترین بازی ها


تماشا کنید: در مراسم شب گذشته Xbox Games Showcase چه گذشت؟ نگاهی به مهم ترین بازی ها

مایکروسافت شب گذشته با برگزاری یک رویداد آنلاین نسل جدید از بازی هایی که قرار است برای کنسول های گیمینگ این شرکت منتشر شوند را معرفی کرد. در ادامه در کنار یک بررسی کوتاه از این بازی ها می توانید تریلر نمایش داده شده از آن ها و دیگر اتفاقات این رویداد را مشاهده کنید.

مایکروسافت شب گذشته با برگزاری یک رویداد آنلاین نسل جدید از بازی هایی که قرار است برای کنسول های گیمینگ این شرکت منتشر شوند را معرفی کرد. در ادامه در کنار یک بررسی کوتاه از این بازی ها می توانید تریلر نمایش داده شده از آن ها و دیگر اتفاقات این رویداد را مشاهده کنید.

مایکروسافت امیدوار است در کنار معرفی و عرضه نسل جدید از کنسول های گیمینگ خود با عنوان Xbox Series X و همچنین انتشار چند عنوان بازی جدید، بتواند تعداد بیشتری از گیمرها و کاربران را به سمت پلتفرم اختصاصی خود بکشاند. این شرکت شب گذشته با انتشار چندین ویدیوی گیم پلی و همچنین تریلر، نمایشی جذاب از بازی های جدیدی که قرار است در آینده نزدیک بر روی کنسول های این شرکت در دسترس قرار بگیرند را در معرض دید همگان گذاشت. در این مطلب نگاهی به بازی های معرفی شده و دیگر اتفاقات صورت گرفته در این رویداد خواهیم داشت.

بدون شک یکی از مهم ترین اتفاقات رویداد شب گذشته مایکروسافت رونمایی از ویدیوی گیم پلی از بخش داستانی از بازی Halo Infinite بود. Halo Infinite در حال حاضر یکی از مورد انتظارترین بازی ها برای علاقه مندان به دنیای گیم محسوب می شود. ویدیویی که دیشب از این بازی نمایش داده شد علاوه بر گیم پلی، بخش های سینمایی از بخش داستانی از این بازی را هم در خود جای داده بود. این ویدیوی هشت دقیقه ای ضمن نمایش محیط پیرامونی این بازی که این بار با جزییات و ویژگی های گرافیکی بسیار بیشتری همراه است، قدرت آن را در افکت های صوتی و فیزیکی نیز به نمایش گذاشت.

بی تردید یکی از ویژگی های مهم نسخه جدید از سری بازی های Halo، اسلحه های جدید و قابلیت های مکانیکی و ظاهری آن است. نقشه طراحی شده برای محیط بازی نشان می دهد که این بار با یک فضای بسیار بزرگ تر و گسترده تر روبرو هستیم. مایکروسافت اعلام کرده است که فضای این بازی نسبت به دو نسخه پیشین از این سری از بازی ها، چندین برابر بزرگ تر است. این بازی قرار است بر روی کنسول جدید Xbox Series X با وضوح 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه به اجرا درآید. ویدیوی گیم پلی نمایش داده شده از این بازی را می توانید در زیر مشاهده کنید.

اما Halo Infinite تنها بازی نبود که مایکروسافت شب گذشته از آن صحبت کرد. رویداد شب گذشته مایکروسافت با معرفی چند بازی جدید دیگر نیز همراه بود که قرار است در آینده ای نزدیک بر روی کنسول های Xbox Series X و Xbox One و همچنین سیستم های خانگی در دسترس کاربران قرار بگیرند. مایکروسافت شب گذشته اعلام کرد که تمامی این بازی ها در سرویس Xbox Game Pass نیز عرضه می شوند؛ به این معنی که کاربران می توانند با تنها یک بار خرید، آن ها را در تمامی پلتفرم های در دسترس بازی کنند.

یکی از مهم ترین بازی هایی که شب گذشته مایکروسافت برای اولین را از آن رونمایی کرد Fable بود. تا پیش از شایعات زیادی در مورد انتشار این بازی سبک نقش آفرینی منتشر شده بود که مایکروسافت شب گذشته با انتشار تریلر معرفی، آن ها را تایید کرد.

دیگر بازی مهم دیگری که مایکروسافت شب گذشته از آن رونمایی کرد S.T.A.L.K.E.R. 2 بود. این بازی قرار است به صورت اختصاصی تنها بر روی کنسول های گیمینگ مایکروسافت و همچنین سیستم های خانگی در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد. S.T.A.L.K.E.R. 2 نسخه جدیدی از سری بازی های S.T.A.L.K.E.R است که تاکنون یک نسخه اصلی و چند نسخه الحاقی برای آن منتشر شده است. GSC Gameworld استودیو سازنده این بازی در این ویدیو نشان می دهد که نسخه جدید از سری بازی های S.T.A.L.K.E.R این بار با محیطی گسترده تر، فیزیک طبیعی تر برای اجسام و همچنین افکت های گرافیکی بهتری همراه شده است.

Forza Motorsport بازی جدید دیگری بود که شب گذشته از سوی مایکروسافت معرفی شد. مایکروسافت در نظر دارد یک نسخه ویژه از این بازی را برای کنسول جدید خود منتشر کند که قابلیت اجرا در وضوح 4K و با نرخ 60 فریم بر ثانیه را دارد و همچنین از قابلیت Raytracing نیز پشتیبانی می کند. این بازی قرار است بر روی سیستم های خانگی نیز در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد.

بازی مهم دیگری که در رویداد شب گذشته معرفی شد، Avowed نام داشت که یک بازی سبک نقش آفرینی است که توسط استودیو Obsidian در حال ساخت است. همانطور که تریلر معرفی این بازی نیز نشان می دهد، داستان بازی Avowed در یک محیط خیالی، فانتزی و سحرآمیز روایت می شود. استودیو سازنده این بازی همچنین شب گذشته یک نسخه الحاقی جدید برای بازی The Outer Worlds معرفی کرد که Perils Of Gorgon نام دارد و داستان های جدیدی را به نسخه اصلی از این بازی اضافه می کند.

شب گذشته همچنین به صورت غیرمنتظره نخستین تریلر از بخش داستانی از بازی CrossfireX به نمایش گذاشته شد. این بازی که توسط دو استودیو Smilegate و Remedy در حال ساخت است یک Spin-Off برای بازی محبوب و شناخته شده Crossfire محسوب می شود. تریلر معرفی این بازی را هم می توانید در ادامه مشاهده کنید.

مایکروسافت همچنین شب گذشته اطلاعات و تریلرهایی از بازی های زیر نیز منتشر کرد:

Balan Underworld Dragon Quest XI Echo Generation Exomecha State of Decay 3 Tell me Why As Dusk Falls Psychonauts 2 Warhammer 40,000: Dark Tide Tetris Connect The Gunk Medium

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آیا تولید گوشی های شفاف به سرانجام می رسد؟