ویدیو/ علی فتح الله‌ زاده در گفتگو با طرفداری: تیم دوم من پرسپولیس است؛ چطور می‌توانم علیه این تیم اتحاد ایجاد کنم؟


ویدیو/ علی فتح الله‌ زاده در گفتگو با طرفداری: تیم دوم من پرسپولیس است؛ چطور می‌توانم علیه این تیم اتحاد ایجاد کنم؟

فیلم کامل گفتگوی اختصاصی طرفداری با علی فتح‌الله‌زاده، چهارشنبه منتشر...

اختصاصی طرفداری- علی فتح‌الله‌زاده، اولین سوژه سامان خدائی در نشست‌های سرزده طرفداری بود. ظهر امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت) با دوربین طرفداری به دفتر علی فتح‌الله‌زاده رفتیم. فیلم کامل این گفتگو، روز چهارشنبه منتشر خواهد شد. در جریان این مصاحبه، نظر مدیرعامل سابق آبی‌پوشان پیرامون حواشی رخ داده بین هواداران پرسپولیس و در سوی دیگر هواداران تراکتور، استقلال و سپاهان را جویا شدیم. این حرف‌ها را حتما بخوانید.

حاج آقا می خواهم با یک شیئی شروع کنم. یک شیئی را به شما نشان می دهم و بگویید این شما را یاد چه چیزی می اندازد؟ چه چیزی را برای شما تداعی می کند. این تاس را روی میز می گذارم. شما را یاد چه چیزی می اندازد؟

من را یاد دوران بچگی می اندازد، که منچ بازی می کردم.

الان از هواداران یا رسانه ها نشنیدید از تاس استفاده کنند؟

بهرحال صحبت هایی در این زمینه ها بوده است.

اطلاع دارید که با جنجال هایی که طی سال های اخیر در فوتبال ایران رخ داد، هواداران پرسپولیس می گفتند که اتحادی علیه پرسپولیس به وجود آمده است. اتحاد هواداران تراکتور، استقلال و سپاهان علیه پرسپولیس که حروف اولش را مورد استفاده قرار دادند و اسمش را گذاشتند: "اتحاد تاس" و می گویند که علی فتح الله زاده با کارهایی که در روزنامه استقلال جوان انجام داده، این اتحاد تاس را به وجود آورده است.

صددرصد غلط است، برای اینکه من شش سال است که در فوتبال حضور ندارم که این اتحاد را به وجود بیاورم. ضمن اینکه تیم دوم من پرسپولیس است. من آدمی هستم که به هوادارانمون همیشه گفته ام که ما در زمین با پرسپولیس رقابت می کنیم، ولی خارج از زمین رفاقت می کنیم. این دو تیم مظلوم هستند. چطور می توانیم چنین اتحادی ایجاد کنیم. اگر روزنامه استقلال جوان است، روزنامه پیروزی هم وجود دارد و سردبیر اونجا هم می توان تاس علیه استقلال نام بگیرد. شما نمی توانید از من مصاحبه ای بگیرید که اسم استقلال را بیاورم و اسم پرسپولیس را نیاورم، چون من یقین دارم که این دو تیم مظلوم واقع شده اند. البته طی چند سال اخیر با نگرشی که وزارت ورزش داشته این تفکر خود به خود به وجود آمده است و شما می دانید تیمی مثل سپاهان و تیمی مثل تراکتور نمی آیند از من تبعیت کنند. آن ها برای خودشان ادعایی دارند و اصلا هیچ وقت دوست ندارم که پرسپولیس کوبیده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج