کرونا و قرنطینه؛ فرصتی برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در افغانستان


کرونا و قرنطینه؛ فرصتی برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در افغانستان

8 صبح نوشت: شیوع ویروس کرونا و وضع قرنطینه شهرهای بزرگ سبب شد تا افراد برای مدتی نامعلوم در خانه بمانند. برای مفید سپری کردن دوره قرنطینه باید برنامه هدف‌مند داشت که یکی از آنها می‌تواند...

روزنامه 8 صبح (20 ثور)؛ فکر انسانی در طول حیات‌اش ساخته و پرداخته می‌شود، فکر و اندیشه انسان‌ها زاده و ماحصل محیط خانوادگی، پیرامونی و تجربیات دوره‌های مختلف می‌باشد که انسان را موجود شریر یا موجود نیکو می‌سازد.

رفتار و گفتار آدم‌ها از چگونگی افکار آن‌ها منشا می‌گیرد و یکی از عوامل عمده که در تکوین و تحول فکری و رفتارهای انسانی موثر می‌باشد، کتاب‌خوانی و تلاش برای فهم و درک حقایق زیست، باید‌ها و نباید‌ها می‌باشد تا انسان‌ها نه به عنوان شر و گرگ یک‌دیگر بلکه به مثابه عنصر ارزشی عمل کنند.

کتاب‌خوانی و البته خواندن کتاب‌های خوب به لحاظ فکری تغییر قابل توجه در وجود انسان‌ها می‌آورد، برای زیست انسان‌ها چارچوب اخلاقی، ارزشی و علمی می‌دهد و انسان را به عمق موضوعات و مسایل وارد می‌سازد، جایی که آدم‌ها می‌توانند به خوبی تفکیکی میان پدیده‌های خوب و بد قایل شوند.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و سایت افغانستان خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

/انتهای پیام/

کرونا و قرنطینه؛ فرصتی برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در افغانستان
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان