مسابقه تفسیر جزء 7 قرآن کریم ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری برگزار می شود


مسابقه تفسیر جزء 7 قرآن کریم ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری برگزار می شود

دولت آبادی گفت: مسابقه تفسیر جزء 7 قرآن کریم ویژه اعضای«کانون‌های فرهنگی هنری» مساجد در فضای مجازی برگزار می شود.

«علیرضا دولت آبادی» امروز پنج شنبه (۲۵ اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: مسابقه تفسیر کوتاه جزء ۷ قرآن کریم ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در فضای مجازی در حال برگزاری است.

مدیر ستاد کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه در ماه رمضان یکی از اقدامات سفارش شده در دین و مذهب ما تلاوت قرآن همراه با تفکر در معانی و تفسیر قرآن است، تصریح کرد: در همین راستا به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به منظور نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی هنری برای جذب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به فعالیت های قرآنی مساجد، طرح تفسیر جزء هفتم قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان در سراسر کانون های فرهنگی، هنری کشور و استان آغاز شده است.

وی افزود: طرح مسابقه تفسیر کوتاه شامل ۳۰ مسابقه روزانه از آیات جزء هفتم قرآن کریم است که محتوای آن در قالب اینفوتایپ، موشن گرافی و فایل pdf در ۳۰ درس (هر روز یک درس) ارائه می شود.

دولت آبادی، با اشاره به اینکه علاقمندان با ورود به سامانه «بچه های مسجد(bachehayemasjed.ir) می توانند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: شرکت کنندگان پس از مطالعه و شرکت در مسابقه با کسب حد نصاب نمره لازم به مرحله قرعه کشی نیز راه خواهند یافت.

وی اظهار داشت: مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد، می توانند از این فرصت مناسب استفاده کرده و با تشویق اعضای کانون خود به شرکت در این مسابقه، امتیاز کانون های خود را افزایش دهند.

مدیر ستاد کانون های مساجد استان، با اشاره به اینکه در پایان هر روز به قید قرعه به سه نفر جوایز نقدی اهداء خواهد شد، افزود: به پنج نفری که بیشترین مشارکت را در طول اجرای مسابقات داشته باشند نیز جوایزی تعلق خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون نهایی این مسابقه روز هشت خرداد از ساعت هشت صبح تا 20 شب از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار و در پایان به 10 نفر جوایز نقدی اهدا می شود.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها