پدر متین قوسی: با نام پسرم بازی کردند/ نباید از فوت پسر من استفاده ابزاری کنند


پدر متین قوسی: با نام پسرم بازی کردند/ نباید از فوت پسر من استفاده ابزاری کنند

پدر فوتبالیست 16 ساله‌ای که جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دست داد، درباره حواشی ایجاد شده پس از مرگ پسرش توضیحاتی ارائه داد.

پدر متین قوسی: با نام پسرم بازی کردند/ نباید از فوت پسر من استفاده ابزاری کنند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، متین قوسی فوتبالیست ۱۶ ساله روز گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد. مرگ این فوتبالیست جوان با واکنش برخی از مربیان و بازیکنان تیم های لیگ برتری در فضای مجازی همراه شد و برخی از اهالی فوتبال و چهره های سرشناس به حریرچی معاون وزارت بهداشت و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هشدار داده شد تا برای ادامه لیگ برتر تلاش نکنند.

در همین خصوص پدر متین قوسی اظهار داشت: متاسفانه احساس می‌کنم برخی افراد از پسرم استفاده ابزاری کردند؛ پسر من بر اثر کرونا جانش را از دست داد، اما فوت او چه ربطی به لیگ برتر فوتبال دارد؟ چه ارتباطی دارد که لیگ برگزار بشود یا نه؟ من استوری فرهاد مجیدی را دیدم، بعد پیام کمال کامیابی نیا را مشاهده کردم.

او افزود: بقیه مسائل را هم دیدم و همه این‌ها بر دردم افزود، واقعا از این موضوع ناراحت هستم. متاسفانه برخی افراد به جای اینکه از داغ ما کم کنند، نمک روی زخم مان می‌پاشند. این همه حاشیه نمی‌دانم برای چیست، اصلا به خانواده ما چه ربطی دارد که لیگ برگزار شود یا نشود.

وی ادامه داد: من خودم فوتبالی هستم و اتفاقا طرفدار یکی از تیم‌های مطرح پایتخت هم هستم، اما واقعا بعد از این حواشی از فوتبال بیزار شدم. متاسفانه با نام پسر مرحومم بازی شده و برخی دنبال سوءاستفاده از این موضوع هستند تا به منافعشان برسند. از همه اهالی فوتبال می‌خواهم این موضوع را تمام کنند، اگر قرار است لیگ برگزار شود یا نه، به من و خانواده ام ربطی ندارد. من از همه عاجزانه تقاضا دارم، اینقدر به خاطر ادامه یا تعطیلی لیگ نام پسر مرا نیاورند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403