147 بازرسی از نانوایی‌های شهر زاهدان انجام شده است


147 بازرسی از نانوایی‌های شهر زاهدان انجام شده است

زاهدان- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 147 بازرسی از ابتدای اردیبشهت ماه جاری تاکنون از نانوایی‌های شهر زاهدان انجام شده است.

محمد قاسمی روزشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازرسی‌ها ۹ واحد نانوایی متخلف با ارزش تخلف ۲۲۳ میلیون ریال شناسایی و پرونده تخلف برای آنان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: عمده تخلفات این واحدهای نانوایی مربوط به گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم رعایت موازین بهداشتی و غیره بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمامی پرونده‌های تخلف برای رسیدگی، به مراجع قانونی ارجاع شده است.

وی از عموم مردم استان در خواست کرد گزارشات خود در زمینه تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، احتکار، انبارهای بی نام نشان و غیره را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان و یا با حضور در محل سازمان و ادارات صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان ارائه کنند.

قاسمی افزود: پس از اخذ گزارش، بازرسان این سازمان سریعاً اقدام به بررسی و اعلام نتیجه گزارش (متخلف یا غیرمتخلف) به برقرار کننده تماس خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان همچنین می توانند از طریق پورتال سازمان به آدرسcppo.mimt.gov.ir نیز گزارشات خود را ثبت که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل