700 نفر از حجاج اردبیلی معاینه پزشکی شدند


700 نفر از حجاج اردبیلی معاینه پزشکی شدند

اردبیل - ایرنا - نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان اردبیل از معاینه پزشکی 700 نفر از حجاج این استان خبر داد.

داود هادی روز دوشنبه اظهارداشت: این تعداد تمام افرادی هستند که در قالب پنج کاروان از استان اردبیل به حج تمتع اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه معاینات در ۲ مرحله برای تایید سلامت جسمی در درمانگاه جمعیت هلال احمر استان انجام شد، افزود: در مرحله اول حجاجی که زیر ۶۰ سال سن دارند و در مرحله دوم حجاجی که بالای ۶۰ سال هستند، مورد معاینه پزشکی قرار می‌گیرند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین گفت: این معاینات از ۲۴ اردیبهشت ماه تاکنون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گرفته است.

هادی افزود: با توجه به وجود ویروس کرونا و حساسیت موضوع تمام حجاج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی معاینه پزشکی شدند تا در طول سفر دچار مشکل نشوند.

او ادامه‌داد: برای دسترسی آسان و رفاه حجاج بیت‌الله الحرام حجاج شهرستان‌های پارس‌آباد، خلخال و مشگین‌شهر در محل جمعیت هلال احمر شهرستان‌های ذکر شده معاینه پزشکی شدند.

او بیان‌کرد: واکسیناسیون حجاج بیت‌الله الحرام یک ماه قبل از اعزام و پس از تایید استطاعت جسمی توسط پزشکان کاروان‌ها انجام خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز