هواپیمایی اتحاد ابوظبی صدها نیروی کار خود را اخراج کرد


شرکت هواپیمایی اتحاد ابوظبی پس از این که مجبور شد به خاطر همه گیری ویروس کرونا پروازهای خود را زمینگیر کند، صدها کارمند خود را در این ماه از کار برکنار کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی اتحاد ابوظبی پس از این که مجبور شد به خاطر همه گیری ویروس کرونا پروازهای خود را زمینگیر کند، صدها کارمند خود را در این ماه از کار برکنار کرد که شامل مهمانداران هواپیما هم میشود.

این شرکت هواپیمایی دولتی که در ماه اوت سال گذشته میلادی 20530 کارمند داشت، پروازهای مسافری خود را در ماه مارس متوقف کرد و یک ماه بعد از آن اعلام کرد تعداد زیادی از کارکنان آن اضافی هستند.

به گفته منابع آگاه، صدها نفر از کارکنان این خط هوایی در ماه جاری از کار برکنار شده اند و انتظار می‌رود تعداد اخراجی ها افزایش یابد.

سخنگوی این هواپیمایی اعلام کرد در بخش های مختلفی از شرکت با مازاد نیروی کار مواجه است.
وی گفت:« مشخص است که تقاضا برای سفر در آینده نزدیک به شدت کاهش خواهد یافت. بنابراین باید تصمیمات سختی اتخاذ شود تا مطمئن شویم اتحاد می‌تواند از این طوفان به سلامت بیرون بیاید».

شرکت هواپیمایی اتحاد از ماه مارس برخی پروازهای مسافری را برگزار کرده است که اکثر آنها مربوط به خارجی هایی می شدند که امارات را به مقصد کشورهای خود ترک می‌کردند. این شرکت اعلام کرد قصد دارد از ماه ژوئن پروازهای مسافری معمول خود را از سر بگیرد.

کشورها به تدریج از تعطیلی های اعمال شده برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا خارج می‌شوند، ولی صنعت هواپیمایی هشدار داده سال‌ها طول می‌کشد تا تقاضا برای سفر بهبود یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع