کارگاه پنیرزنی غیرمجاز در شاهین‌دژ پملب شد


کارگاه پنیرزنی غیرمجاز در شاهین‌دژ پملب شد

مهاباد- ایرنا- مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: یک واحد کارگاه پنیرسازی سنتی غیربهداشتی و غیرمجاز در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و پملب شد.

اسماعیل فرحناک روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابا بیان اینکه این کارگاه در یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در حال فعالیت بود افزود: این واحد فاقد شرایط و ضوابط بهداشتی لازم بوده و افرادی که در آن کار می‌کردند بدون مجوزهای قانونی و در شرایط غیربهداشتی اقدام به تهیه پنیر سنتی می‌کردند.

وی ادامه داد: از این کارگاه بیش از ۱۰۰ کیلوگرم پنیردست ساز غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: با شناسایی این کارگاه از ادامه فعالیت این کارگاه پنیرسازی سنتی و ادامه تولید محصول غیربهداشتی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی جلوگیری شد.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: شبکه بهداشت و درمان با جدیت بر نحوه ارایه مواد خوراکی به مردم نظارت می‌کند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف، علاوه بر جلوگیری از فعالیت مراکز غیرمجاز، متخلفان را برابر قانون به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

«فرحناک»، از شهروندان خواست از خرید و محصولات لبنی فاقد پروانه بهداشتی و مجوزهای لازم در سطح شهرستان خودداری کنند تا در دوران مبارزه با کرونا سلامتی خود و دیگران حفظ شود.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۲ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی و ۲۱۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)