فرناندو آلونسو خواهان بازگشت به فرمول یک با رنو است؟


فرمول یک ایران – زاک براون، مدیر مکلارن، ادعای مربوط به امضای قرارداد فرناندو آلونسو با رنو را دور از انتظار دانست و اذعان کرد که راننده اسپانیایی علاقه ای به این “سفر سه ساله” با کمپانی فرانسوی ندارد. پس از بیانیه عدم تمدید قرارداد سباستین فتل با تیم فراری در روز سه شنبه، بازار رانندگان دچار یک تلاطم سنگینی شد. در نهایت، کارلوس ساینز از تیم...

فرمول یک ایران – زاک براون، مدیر مکلارن، ادعای مربوط به امضای قرارداد فرناندو آلونسو با رنو را دور از انتظار دانست و اذعان کرد که راننده اسپانیایی علاقه ای به این “سفر سه ساله” با کمپانی فرانسوی ندارد.

پس از بیانیه عدم تمدید قرارداد سباستین فتل با تیم فراری در روز سه شنبه، بازار رانندگان دچار یک تلاطم سنگینی شد. در نهایت، کارلوس ساینز از تیم مکلارن به فراری پیوست و دنیل ریکاردو نیز از تیم رنو راهی مکلارن شد.

حال یک صندلی خالی در تیم فرمول یک رنو برای فصل 2021 وجود دارد و برخی رسانه ها مدعی شدند که توافقات اولیه بین قهرمان دو دوره مسابقات و رنو حاصل شده است اما زاک براون معتقد است که این راننده 38 ساله، علاقه ای به صندلی رنو و شروع یک دوره فرسایشی برای پیروزی و قهرمانی را ندارد:

چند روز پیش با او صحبت میکردم و درباره این مسائل، جویای احوال او شدم و به نظر من هنوز تصمیم نگرفته است.

اگر رنو را مدیریت می کردم، برایم کامل مشخص بود که چه کسی را در ماشین قرار دهم. او نام بزرگی بوده و به اندازه هر کسی سریع است. دو قهرمانی جهان با آنها دارد، پس تاریخش نیز مشخص است.

از نظر رنو کاملا مشخص است که چه کسی باید انتخاب شود.

فرناندو آلونسو خواهان بازگشت به فرمول یک با رنو است؟فرناندو آلونسو خواهان بازگشت به فرمول یک با رنو است؟

فرناندو آلونسو

سوال مهم اینجاست که آیا رنو می تواند خودرویی برای پیروزی در مسابقات، در اختیار فرناندو آلونسو قرار دهد؟ براون در ادامه افزود:

اگر فرناندو به تقویم 22 مسابقه ای فرمول یک بازگردد، آنهم با خودرویی که به نظر نمی رسد قابلیت پیروزی داشته باشد…به نظر من او صندلی را انتخاب می کند که بتواند روی سکو قرار گیرد.

نمی دانم، یا فرناندو مشتاق شروع یک سفر سه ساله با رنو است و یا اینکه در 2021 در ماشینی قرار گیرد که توانایی پیروزی داشته باشد.

انتظار می رود که با شروع فصل در ماه جولای، صندلی های باقیمانده تیم ها تعیین تکلیف شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟