نیسان 400Z ارزان‌تر از تویوتا سوپرا خواهد بود


نیسان 400Z ارزان‌تر از تویوتا سوپرا خواهد بود

از آنجایی که نیسان 370Z بیش از ده سال است که در بازار حضور دارد بنابراین شمارش معکوس برای تولید نیسان Z جدید شروع شده اما فعلاً چیز دقیقی دست ما را نگرفته است. نیسان هنوز به‌صورت رسمی برنامه‌های خود برای تولید نسل جدید Z را اعلام نکرده اما اخیراً خبرهایی درباره تولید خودرویی با … The post نیسان 400Z ارزان‌تر از تویوتا سوپرا خواهد بود appeared...

از آنجایی که نیسان 370Z بیش از ده سال است که در بازار حضور دارد بنابراین شمارش معکوس برای تولید نیسان Z جدید شروع شده اما فعلاً چیز دقیقی دست ما را نگرفته است. نیسان هنوز به‌صورت رسمی برنامه‌های خود برای تولید نسل جدید Z را اعلام نکرده اما اخیراً خبرهایی درباره تولید خودرویی با نام 400Z و رونمایی از آن در سال آینده منتشر شده است.

نیسان 400Z ارزان‌تر از تویوتا سوپرا خواهد بود

برخی منابع خبری مدعی شده‌اند این خودرو از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوی اینفینیتی با قدرت حدود 400 اسب بخار استفاده خواهد کرد. ظاهراً این قدرت قابل‌توجه از طریق یک گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل خواهد شد.

نیسان 400Z ارزان‌تر از تویوتا سوپرا خواهد بود

به این ترتیب نیسان 400Z قوی‌تر از تویوتا سوپرایی خواهد بود که پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربوی آن در بهترین حالت قدرت 382 اسبی دارد. این امر باعث می‌شود نیسان مزیت بزرگی نسبت به سوپرا داشته باشد.

نیسان 400Z ارزان‌تر از تویوتا سوپرا خواهد بود

همچنین برخی منابع خبری می‌گویند محصول جدید نیسان قیمت پایه کمتر از 40 هزار دلار خواهد داشت تا این خودرو ارزان‌تر از GR سوپرا باشد. بد نیست بدانید سوپرا 2021 در نسخه 2 لیتری قیمت 40 هزار دلاری داشته درحالی‌که قیمت مدل قوی‌تر 3 لیتری به 49990 دلار می‌رسد. این موضوع نمی‌تواند خیلی باعث تعجب شود زیرا نیسان 370Z نیز بسیار ارزان‌تر بوده و قیمت پایه 30090 دلاری دارد.

اما همین منابع خبری اظهار داشته‌اند نیسان 400Z از طراحی نگاه به گذشته (رترو) استفاده خواهد کرد و در واقع شبیه نسخه‌ای مدرن از 240Z و 300ZX خواهد بود. استایل این خودرو می‌تواند تفاوت قابل‌توجهی نسبت به زبان طراحی کنونی نیسان داشته باشد.

نیسان 400Z ارزان‌تر از تویوتا سوپرا خواهد بود

کابین این خودرو نیز به‌طور قابل‌توجهی ارتقا خواهد یافت و در آن داشبورد دیجیتال، سیستم اطلاعات سرگرمی و برخی ویژگی‌های رترو دیده خواهند شد. فعلاً زمان رونمایی از این خودرو مشخص نشده اما امیدواریم امسال شاهد پرده‌برداری از نسل جدید نیسان Z باشیم.

برچسب ها

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دیده نشده تمرین غلامرضا تختی با محمدعلی فردین ! / با یک دست فردین را بلند کرد !