دومین سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی در ارومیه برگزار شد


دومین سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی در ارومیه برگزار شد

ارومیه- ایرنا- بزرگداشت دومین سالگرد ارتحال حجت الاسلام غلامرضا حسنی، امام جمعه سابق ارومیه عصر امروز، پنج شنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسولان در بنای یادبود این عالم برگزار شد و استاندار آذربایجان غربی و نماینده ولی فقیه در استان نیز در این آیین حضور یافتند.

سلمان ذاکر، نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: حجت‌الاسلام حسنی مجاهدی دلیر و شجاع بود که در مقابل اشرار و دشمنان طی دوران قبل و بعد از انقلاب ایستاد.

وی بیان کرد: در زمان بمباران و در حالیکه دشمن علاوه بر تحریم، شرکت کنندگان در راهپیمایی را تهدید کرده بود، ایشان به صورت مسلح در خط مقدم حضور یافت و مانع جسارت دشمن شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ایشان در خط مقدم دفاع از کیان و مقاومت در مقابل دشمن و صحبت‌هایی که در این راستا انجام داد، برای ما درس های زیادی دارد و باید راه ایشان را ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا حسنی شامگاه دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۹۱ سالگی و در بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه درگذشت.
وی نماینده پیشین ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و قبل از آن نماینده مردم این شهر در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نمایشگاه نقاشی دانش‌آموزان دختر در میاندوآب