برگزاری صبحگاه مشترک رزمایش «الی بیت‌المقدس» سپاه در ارومیه


برگزاری صبحگاه مشترک رزمایش «الی بیت‌المقدس» سپاه در ارومیه

ارومیه- ایرنا- صبحگاه مشترک 6 هزار بسیجی عضو گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر، امام علی(ع) و امام حسین(ع) ارومیه در پارک «گوللرباغی» این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با بازدید «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از فرماندهی نظامی و انتظامی طی صبح روز جمعه از این رزمایش آغاز شد.
در این مراسم بسیجیان با ندای لبیک بر خامنه‌ای، فریاد همدلی سردادند و با مشت‌های گره کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر دهان دشمنان کوبیدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در این آیین گفت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» با شعار چهل سال مردمیاری و امنیت و خدمت برگزار می‌شود و سنجش میزان توان و آمادگی رزمی گردان‌ها و ارتقای توانمندی‌های امنیتی و دفاعی گردان‌ها از اهداف برگزاری آن است.

سرهنگ پاسدار کریم علی‌نژاد با بیان اینکه افزایش آمادگی جسمانی و ماموریت دفاع و به ویژه دفاع مردمی از اهداف دیگر این همایش است، اضافه کرد: طی چهل سال گذشته بسیج در هر زمان و مکانی که مردم با مشکل مواجه شدند، حضور فعال داشته و به علت ارتباط نزدیک خود با مردم توانسته است به سهولت مشکلات را حل کند.
وی بیان کرد: فرزندان عاشورایی این مرزوبوم با صدای رسا اعلام می‌دارند که امروز تفکر بسیجی جهانی شده و با کارنامه‌ای درخشان در برابر زورگویان ایستاده‌اند و برای خدمت به محرومان آماده هستند.

همزمان با برگزاری رزمایش ۲ روزه «الی بیت‌المقدس» بسیجیان آذربایجان‌غربی، فعالان فضای مجازی استان نیز با هشتگ #رزمایش_اقتدار_بسیج به استقبال این رزمایش رفتند و با فعالیت کمتر از سه ساعته خود توانستند این هشتگ را در جمع سه ترند برتر توئیتر فارسی قرار دهند.

رزمایش «الی بیت‌المقدس» بسیجیان با حضور ۶ هزار نفر به مناسبت چهل سالگی بسیج برگزار می‌شود و اصلی‌ترین اهداف آن تمرین فراخوانی یگانی، حفظ انسجام سازمانی و فعالیت‌های جمعی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


‏انصارالله یمن: عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد