عکس خاص جواد عزتی


عکس خاص جواد عزتی

عکس خاص جواد عزتی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون را می بینید.


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : عکس خاص جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر معروف فیلم‌های کمدی است. جواد عزتی بیشتر آثارش در ژانر کمدی بوده و در این زمینه موفق هم بوده است. جواد عزتی در زمره بازیگران پول‌ساز به شمار می‌آید و فیلم‌هایش در اکران سینمایی، فروش بسیار بالایی دارد.

محمد جواد عزتی متولد20 دی 1360 بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است.

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. این زوج هنری از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواجشان هم به دنیای هنر ختم می‌شود.

جواد عزتی و مه لقا باقری سال 85 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند و یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است. ماجرای آشنایی جواد عزتی و همسرش مربوط به بازی او در تئاتری است که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت و همین آشنایی به ازدواج این دو هنرمند ختم شد.

جواد عزتی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و سال 81 با سریال قصه های شبانه سعید آقاخانی به تلویزیون آمد و بعد از آن در سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت و بازی های درخشانش از او چهره های محبوب و شناخته شده در میان مردم ساخت. این بازیگر پرکار این روزهای سینما یکی از چهره هایی است که در نقش های طنز و جدی خوش درخشید و توانست به عنوان یکی از موفق ترین چهره های دنیای هنر شناخته شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی