رزمایش مواسات و همدلی موجب بازیابی هویت مساجد است


رزمایش مواسات و همدلی موجب بازیابی هویت مساجد است

زنجان - ایرنا - دبیر قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) در شهرستان ابهر گفت: اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه موجب تقویت و بازیابی هویت و نقش افرینی مساجد به عنوان پایگاه عبادی سیاسی و خدماتی است.

علیرضا یوسفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چند ماه اخیر شاهد مساله محور شدن مساجد با اجرای طرح های کمک مومنانه هستیم چرا که یکی از کارکردهای مهم مساجد فعالیت در عرصه های مختلف از جمله فعالیت های خدماتی با مشارکت مومنان و همه آحاد مردم است.

وی اظهار داشت: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی، قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) و گروه جهادی حضرت ثامن الائمه در شهرستان ابهر اقدامات متعددی را برای یاری رسانی به اقشار مختلف جامعه در دستور کار قرار دادند .

یوسفی افزود: آبگیری و توزیع ۵۰۰ بطری نیم لیتری آب هویج بین کادر درمانی بیمارستان های شهرستان ابهر و نقاهتگاه بیماران کرونایی و تهیه و توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی بهداشتی برای بخشی از جامعه هدف محرومان در شهرستان ابهر از جمله اقداماتی است که با حضور جوانان دواطلب در گروه های جهادی انجام شده و برنامه های دیگری نیز در ست اجرا است.

دبیر قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) در شهرستان ابهر گفت: شماری از فعالان در این قرارگاه از مدافعان حرم هستند که همراه با دانشجویان برای لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب برای خدمات رسانی اجتماعی در این شرایط به اقشار کم برخوردار گرد هم آمده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان