ناپایداری‌های هوا برای برخی نقاط زنجان پیش‌بینی می‌شود


ناپایداری‌های هوا برای برخی نقاط زنجان پیش‌بینی می‌شود

زنجان - ایرنا - کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: احتمال ناپایداری‌های محلی هوا در برخی از نقاط این استان تا پایان هفته جاری، وجود دارد.

حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ناپایداری های محلی در ساعات عصر و شب به صورت رگبار پراکنده باران توام با رعد و برق خواهد بود.

وی اظهار داشت: میزان دمای هوای استان زنجان نیز تا پایان هفته جاری روند افزایش خواهد داشت و هوای گرم تری را نسبت به روزهای اخیر شاهد خواهیم بود.

سلطانی میزان دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: این میزان دما در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ماهنشان با ۳۶+ درجه سانتیگراد و خیرآباد با ۸+ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقطه این استان گزارش شد.

سلطانی افزود: پیش بینی می شود میزان دمای هوا تا پایان هفته در طارم به ۴۰+ درجه سانتیگراد و در شهر زنجان به ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واژگونی مرگبار پراید با 5 سرنشین زن و کودک در جاده ورامین