شایعه: از بازی Star Wars: Project Maverick هفته‌ی آینده رونمایی خواهد شد


شایعه: از بازی Star Wars: Project Maverick هفته‌ی آینده رونمایی خواهد شد

با توجه به شایعات اخیر، بازی Star Wars: Project Maverick از استودیوی EA Motive در هفته‌ی آینده رسما و کاملاً معرفی خواهد شد. استودیوی EA Motive که پیش‌تر بخش کمپین Star Wars Battlefront 2 را توسعه داده‌اند، مدتی است که روی پروژه‌ای «بسیار منحصر به فرد» از جنگ ستارگان کار می‌کند و طی چند ماه اخیر جزئیات بیشتری درباره‌ی این پروژه – که طبق گزارشات...

با توجه به شایعات اخیر، بازی Star Wars: Project Maverick از استودیوی EA Motive در هفته‌ی آینده رسما و کاملاً معرفی خواهد شد.

استودیوی EA Motive که پیش‌تر بخش کمپین Star Wars Battlefront 2 را توسعه داده‌اند، مدتی است که روی پروژه‌ای «بسیار منحصر به فرد» از جنگ ستارگان کار می‌کند و طی چند ماه اخیر جزئیات بیشتری درباره‌ی این پروژه – که طبق گزارشات با نام رمز Project Maverick شناخته می‌شود – به بیرون درز پیدا کرده است.

اکنون به نظر می‌رسد که EA Motive در حال آماده شدن برای رونمایی کامل از بازی Star Wars: Project Maverick است. این استودیو به‌تازگی حساب رسمی‌ توئیتر خود را ایجاد کرده و پاسخ‌هایی که به اولین توئیت آن داده شده است به خبری تازه در آینده‌ی نزدیک اشاره دارد. «جف گروب» (Jeff Grubb) با تصویری متحرک از فیلم‌ Top Gun: Maverick به این توئیت پاسخ داده و در عین حال، «جیسون شرایر» (Jason Schreier) از بلومبرگ مستقیم‌تر صحبت نموده و اعلام کرده است که EA Motive برای رونمایی از بازی جدیدش آماده می‌شود و در توئیت دیگری تایید کرده است که این بازی جدید، پروژه‌ی جنگ ستارگانی است که مدتی است مشغول توسعه‌ی آن هستند.

همچنین با اتصال برخی جزئیات و سرنخ‌ها، احتمالاً در ۲ ژوئن مصادف با ۱۳ خرداد شاهد معرفی آن خواهیم بود. گروب مدتی است که اخبار پیش‌ رو را لو می‌دهد و اخیراً به خبری در ۲ ژوئن با «تصویر مل گیبسون» اشاره کرده و به احتمال بسیار زیاد منظور وی تصویر گیبسون در فیلم Maverick محصول سال ۱۹۹۴ بوده است.

اگرچه بسیاری از اطلاعاتی که در دست داریم از شایعات و گزارشات مختلف است، چنین عنوانی قطعی به نظر می‌رسد. الکترونیک آرتس در ۱۱ ژوئن مصادف با ۲۲ خرداد رویداد سالانه‌ی خود یعنی EA Play را برگزار خواهد کرد و نمایش تریلری کامل از بازی Star Wars: Project Maverick پس از معرفی اولیه‌اش در ۲ ژوئن در آن آنچنان دور از انتظار به نظر نمی‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟