فیلم‌برداری فیلم Mission Impossible 7 در 7 سپتامبر آغاز می‌شود


فیلم‌برداری فیلم Mission Impossible 7 در 7 سپتامبر آغاز می‌شود

فیلم‌برداری بسیاری از پروژه‌ها بخاطر پاندمی شدن کرونا متوقف شد، فیلم Mission Impossible 7 نیز از این قاعده مستثنی نبود. اما قرار است دوباره به روال عادی برگردد. طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود که این قسمت در فوریه همین سال فیلم‌برداری شود. اما با شیوع ویروس کرونا و دوران قرنطینه خانگی این تاریخ تغییر کرد. اکنون نیز بصورت آزمایشی فیلم‌برداری این...

فیلم‌برداری بسیاری از پروژه‌ها بخاطر پاندمی شدن کرونا متوقف شد، فیلم Mission Impossible 7 نیز از این قاعده مستثنی نبود. اما قرار است دوباره به روال عادی برگردد.

طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود که این قسمت در فوریه همین سال فیلم‌برداری شود. اما با شیوع ویروس کرونا و دوران قرنطینه خانگی این تاریخ تغییر کرد. اکنون نیز بصورت آزمایشی فیلم‌برداری این فیلم آغاز خواهد شد. دستیار کارگردان فیلم Mission Impossible 7 ، تامی گورملی (Tommy Gormley) در مصاحبه‌ای گفته است که او قانع شده که می‌توانند دوباره به صورت آزمایشی کار فیلم‌برداری را آغاز کنند اما هنوز نیز باید درباره برخی چیزها بازنگری شود تا احتمالا در ستامبر بتوانند کار را از سر بگیرند.

ما امیدواریم که در سپتامبر فیلم‌برداری را از سر گیریم. ما در حال فیلم‌برداری در ونیز بودیم و برداشت یکی از حماسی‌ترین سکانس‌‌ها بودیم که مجبور به تعطیلی و قرنطینه شدیم.

او در ادامه گفت:

ما امیدواریم که در سپتامبر دوباره آغاز به کار کنیم و بتوانیم به تمام کشورهایی که برنامه فیلم‌برداری در آن‌ها را داشتیم برسیم. ما برنامه داریم بخشی از فیلم را نیز در انگلستان ضبط کنیم.

او همچنان گفت که دستورالعمل کمیسیون فیلم انگلستان عالی است زیرا که بخاطر وسعت پروژه و انجام آن در چندین لوکیشن مختلف و جمعیت زیاد عوامل و دست‌اندرکاران آن‌ها همکاری‌های لازم و دستورالعمل‌ها ضروری را ابلاغ کرده اند و اگر ما بسیار محتاط باشیم این کار شدنی است.

ما باید به کارخودمان در صنعت فیلم بازگردیم. ما باید بسیار با احتیاط و رعایت نکات ایمنی‌ آن را انجام دهیم. تا بتوانیم از همکاران خود محافظت کنیم. این کار شدنی است.

فیلم Mission Impossible 7 با بازگشت کارگردان کریستوفر مک‌کویین را همراه خواهد بود. او در قسمت‌های قبلی از این فیلم نیز موفق عمل کرده است. گفته می‌شود قسمت هشتم از این دنباله فیلم قسمت پایانی آن خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج