پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی سازمان اوقاف به محمدرضا نوروز پور


پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی سازمان اوقاف به محمدرضا نوروز پور

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی انتصاب محمدرضا نوروز پور را به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تبریک گفت.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، «عباس لهراسبی»، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی انتصاب محمدرضا نوروز پور را به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تبریک گفت. در این پیام تبریک آمده است:

بسمه تعالی

دوست و برادر ارجمند؛ جناب آقای محمدرضا نوروز پور

امروز در دنیایی روزگار می‌گذرانیم که همه امور کوچک و بزرگش بدون فعالیت انواع و اقسام رسانه‌ها مختل می‌شود و پای پیشرفت و ترقی‌اش بدون اطلاع‌رسانی به شدت خواهد لنگید. گویا تابلوی دنیا بدون قاب خوشرنگ رسانه رنگ و لعاب و نما و نمودی ندارد.

رسانه‌ها تبدیل به جام جهان‌نما شده‌اند و سیاه و سپید جهان را می نمایانند و گاه حتی سیاه را سیاه‌تر و سپید را سپیدتر جلوه می‌دهند. درنگی نیست. گریزی هم نیست. گردون بدون رسانه نمی گردد...

این جانب انتصاب شایسته شما را به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی از سویدای دل تبریک می‌گویم و برایتان آرزوی موفقیت و بهروزی می‌کنم و امیدوارم با تجربه و دانش و بینشی که دارید در این مسئولیت جدید نیز همچون دیگر مسئولیت‌ها موفق، کارآمد و کارگشا باشید.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...