تکمیل مسیر بزرگراه کربلا تا سال آینده/ 24 کیلومتر از مسیر باقی مانده


تکمیل مسیر بزرگراه  کربلا  تا سال آینده/ 24 کیلومتر از مسیر باقی مانده

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل مسیر بزرگراه کربلا تا سال آینده خبر داد.

مسعود شریفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مسیر 310 کیلومتری بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه، گفت: از این مسیر 185 کیلومتر آن حد فاصل کنگاور تا اسلام آبادغرب درسالهای گذشته انجام شده است.

شریفی افزود: از 125 کیلومتر باقی مانده مسیر در محدوده اسلام آبادغرب تا قصرشیرین نیز کار تا محدوده سرپل ذهاب بطور کامل انجام شده و در محدوده مابین سرپل ذهاب تا قصرشیرین نیز هشت کیلومتر از مسیر انجام شده و 16 کیلومتر آن باقی مانده که با پیشرفت 40 درصدی در حال انجام است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین در محدوده مسیر قصرشیرین تا مرز خسروی نیز تکمیل هشت کیلومتر از مسیر با پیشرفت فیزیکی 60 درصد باقی مانده است.

وی افزود: با این حساب در مجموع 24 کیلومتر از مسیر بزرگراه کربلا باقی مانده که در صورت تامین اعتبارات مناسب و شرایط آب و هوایی مساعد، اتمام آن تا سال آینده صورت می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با تکمیل مسیر این بزرگراه، در تمام طول مسیر دو لاین برای رفت و دو لاین برای برگشت خواهیم داشت که این امر نقش بسزایی در کاهش حوادث جاده ای و راحتی تردد در این مسیر خواهد داشت.

شریفی با بیان اینکه تکمیل پروژه بزرگراه کربلا منوط به ساخت تقاطع هایی در این مسیر است، گفت: با دوبانده کردن پروژه، عملا کار احداث بزرگراه به پایان می رسد، اما تکمیل این پروژه منوط به اجرای تقاطع های غیرهمسطحی در مسیر است.

وی با بیان اینکه تعدادی از این تقاطع ها احداث شده گفت: در حال حاضر بیش از پنج تقاطع غیرهمسطح دیگر برای این مسیر نیاز است که پس از تکمیل عملیات راه سازی، کار احداث آنها شروع خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند