بانوان طلبه بوشهر 50 هزار ماسک، دستکش و گان تولید کردند


بوشهر-ایرنا- معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اعلام کرد:...
بوشهر-ایرنا- معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اعلام کرد: بانوان طلبه این استان برای ایفای سهم خود در پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا در حال تولید وسایل حفاظتی هستند و تاکنون بیش از 50 هزار ماسک، دستکش و گان تولید کرده‌اند.

فاطمه مجاهد روزچهارشنبه به رسانه‌ها گفت: این جهاد ارزشمند مدارس علمیه خواهران استان بوشهر در فیلم مستند به وقت همدلی به تصویر کشیده شده‌است.

وی افزود: از اهداف ساخت مستند به وقت همدلی این بود که مردم بدانند طلاب و روحانیون مانند گذشته در سختی و مشکلات در کنار آنها هستند و از جان و مال خود نیز دریغ نمی‌کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اضافه کرد: این مستند با همکاری رئیس و قائم مقام صدا و سیمای استان بوشهر ساخته شد و با توجه به شیوع کرونا و محدودیت‌های رفت و آمد، تیم مستند ساز تنها فعالیت تعداد محدودی از مدارس علمیه خواهران را در این زمینه به تصویر کشیده‌است.

مجاهد گفت: علاوه بر این تعداد قابل توجهی بسته‌های کمک معیشتی ارزاق نیز تهیه و بین نیازمندان توزیع شده‌است و این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با قدردانی از مدیران، معاونان و طلاب مدارس علمیه خواهران استان بوشهر یادآور شد: مدارس علمیه استان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا به صورت جدی فعالیت خوش درخشیدند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته