ویدئو/ بررسی فنی کیا پیکانتو فیس‌لیفت+ قیمت


ویدئو/ بررسی فنی کیا پیکانتو فیس‌لیفت+ قیمت

کیا پیکانتو فیس لیفت به راحتی از نظر بصری قابل‌تشخیص است، زیرا دارای نمای جلوی ارتقا یافته با چراغ‌های LED جدید و سپری اسپورت‌تر است.

به گزارش جی پلاس، اولین بار در ژانویه امسال بود که نسخه به‌روز شده کیا پیکانتو رؤیت شد. هم‌اکنون و حدود ۴ ماه بعد این مینی هاچبک به‌صورت رسمی معرفی شده است.

پیکانتو در بازار کره جنوبی با نام مورنینگ شناخته می‌شود، اما نسخه فیس لیفت آن با نام مورنینگ اوربان معرفی شده تا تغییرات رخ داده در آن بهتر منعکس شود. از نظر بصری کیا پیکانتو فیس لیفت به راحتی قابل‌تشخیص است، زیرا دارای نمای جلوی ارتقا یافته با چراغ‌های LED جدید و سپری اسپورت‌تر می‌باشد. همچنین جلوپنجره نیز تغییراتی داشته و در مه شکن‌ها نیز تریم کروم جدیدی بکار رفته است.

در بخش عقب نیز تغییرات مشابهی دیده می‌شود جایی که چراغ‌ها از نوع LED بوده و رفلکتور‌های افقی جدید به همراه یک دیفیوزر جدید نصب شده‌اند. از دیگر بهبود‌های این خودرو می‌توان به رینگ‌های ۱۶ اینچی جدید و تریم کروم اضافی در درب‌ها اشاره کرد.

ویدئو/ بررسی فنی کیا پیکانتو فیس‌لیفت+ قیمت

وقتی وارد کابین شوید شاهد تریم‌های جدید و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه ۸ اینچی و بلوتوث خواهید بود. همچنین یک صفحه‌نمایش ۴.۴ اینچی نیز بین پشت آمپر‌ها نصب شده است.

از نظر قوای محرکه تنها یک پیشرانه برای بازار کره جنوبی در دسترس بوده که از نوع ۱ لیتری تنفس طبیعی ۷۵ اسبی است. این پیشرانه با گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

ویدئو/ بررسی فنی کیا پیکانتو فیس‌لیفت+ قیمت

قیمت کیا مورنینگ اوربان در کره جنوبی از معادل ۹۷۶۰ دلار شروع می‌شود.

ویدئو/ بررسی فنی کیا پیکانتو فیس‌لیفت+ قیمت

به‌روزرسانی: کیا جزئیات رسمی نسخه اروپایی پیکانتو فیس را نیز منتشر کرد. این خودرو با پیشرانه ۱ لیتری ۶۷ یا ۱۰۰ اسب بخاری عرضه خواهد شد. همچنین یک گیربکس دستی اتوماتیک شده نیز در دسترس خواهد بود که جایگزینی ارزان‌تر برای گیربکس‌های اتوماتیک سنتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


5 میلیون نفر از جاماندگان، سهام عدالت می‌گیرند