پروژه باند جنوبی و ترمینال فرودگاه کیش تا 22 بهمن امسال افتتاح می‌شود


پروژه باند جنوبی و ترمینال فرودگاه کیش تا 22 بهمن امسال افتتاح می‌شود

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش از سرعت بخشیدن به پروژه باند جنوبی فرودگاه کیش خبر داد و پیش‌بینی کرد تا 22 بهمن امسال این پروژه به اتمام رسد.

مدیرعامل منطقه آزاد در بازدید از پروژه های باند جنوبی و ترمینال فرودگاه بین المللی کیش با اعلام این مطلب گفت: با ارتقای کیفیت و سرعت که دو عامل اصلی تغییر و تحول در اتمام پروژه های عمرانی است می توانیم به عنوان یک الگو در کشور مطرح شویم.

وی آسفالت این پروژه را بالغ بر ۸۰ هزار تن برآورد کرد و افزود: در صورت تامین هزار تن آسفالت در روز کمتر از سه ماه آینده، همزمان آسفالت و روشنایی این پروژه به اتمام خواهد رسید.


همچنین غلامحسین مظفری در بازدید از پروژه ترمینال فرودگاه بین المللی کیش در جریان عملیات اجرایی این پروژه و تجهیز سیستم های مختلف فرودگاهی قرار گرفت و اظهار داشت: ضمن این که عملیات اجرایی پروژه ترمینال با یک سرعت خوب در حال پیشرفت است، ۹۵ درصد تجهیزات فرودگاهی نیز تامین شده و امکان مهندسی مجدد تمام سیستم ها از طریق نمایندگی های فروش برای بازبینی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در این پروژه بالغ بر ۳۱۵ نفر مشغول به کار هستند، از شنبه ۲۴ خرداد با افزایش نیروهای انسانی در دو شیفت کاری بر سرعت پیشرفت پروژه ترمینال فرودگاه کیش افزوده خواهد شد

گفتنی است پروژه ترمینال فرودگاه کیش در زمینی به مساحت ۹۰۰۰۰ مترمربع و با مساحت زیربنای تقریبی ۴۲۱۸۰ مترمربع، از پروژه های می باشد که دارای رتبه سوم در کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...