5 ویژگی جذاب جیپ رانگلر آنلیمیتد 2020


5 ویژگی جذاب جیپ رانگلر آنلیمیتد 2020

خودروهای معدودی به اندازه‌ی جیپ رانگلر آنلیمیتد 2020 شاخص و منحصربه‌فرد هستند. درحالی‌که جیپ باید فکری به حال تست‌های تصادف و استانداردهای آلایندگی این خودرو بکند اما از نظر توانایی‌های آفرود رانگلر هیچ‌گونه نگرانی‌ای ندارد. شاید فرمول جیپ این روزها قدیمی به نظر برسد اما این برند هنوز هم رانگلر را با علاقه بسیار به … The post 5 ویژگی جذاب جیپ...

خودروهای معدودی به اندازه‌ی جیپ رانگلر آنلیمیتد 2020 شاخص و منحصربه‌فرد هستند. درحالی‌که جیپ باید فکری به حال تست‌های تصادف و استانداردهای آلایندگی این خودرو بکند اما از نظر توانایی‌های آفرود رانگلر هیچ‌گونه نگرانی‌ای ندارد. شاید فرمول جیپ این روزها قدیمی به نظر برسد اما این برند هنوز هم رانگلر را با علاقه بسیار به فروش می‌رساند.

اما چه چیزی باعث می شود رانگلر در نظر خریداران آمریکایی جذاب باشد؟ این خودروساز یک دستگاه آنلیمیتد روبیکان 2020 را در اختیار ما گذاشته تا یک هفته از بودن با آن لذت ببریم و آنچه خواهید خواند ماحصل تجربه ما با این شاسی‌بلند است.

پانل‌های جداشدنی

5 ویژگی جذاب جیپ رانگلر آنلیمیتد 2020

رانگلر در حال حاضر تنها خودروی در حال فروش است که با قابلیت جدا شدن درب‌ها، پانل‌های جانبی و شیشه جلو عرضه می شود. خودروهای کانورتیبل یا روباز تنها بخشی از تجربه سواری لذت‌بخش رانگلر را می‌توانند عرضه کنند و زمانی که درب‌های رانگلر را جدا کنید حس فوق‌العاده‌ای خواهید داشت. جدا کردن درب‌ها به‌طور سورپرایز کننده‌ای ساده بوده و تنها با باز کردن تنها سه پیچ و جدا کردن سیم‌ها می‌توان آن‌ها را از خودرو پیاده کرد. جیپ حتی فضای ذخیره‌ای در صندوق‌عقب در نظر گرفته و بنابراین شما پیچ‌ها را گم نخواهید کرد.

سقف جداشدنی

5 ویژگی جذاب جیپ رانگلر آنلیمیتد 2020

تمامی مدل‌های رانگلر دارای سقف جداشدنی هستند اما مشتریان سه گزینه پیش روی خود دارند. سقف نرم به‌صورت استاندارد عرضه می شود تا ایزوله و امنیت کابین بهبود یابد. نسخه هاردتاپ نیز با جنس پلاستیک یا همرنگ بدنه در دسترس است. مدل تست شده توسط ما به سومین گزینه سقف یعنی نسخه برقی مجهز بوده است. اگرچه این گزینه با قیمت 3995 دلاری گران‌ترین نسخه بین گزینه‌های مختلف سقف است اما بالاترین میزان آسایش در کابین را ارائه می‌کند.

برخلاف دو سقف دیگر، مدل برقی را می‌توان با فشار تنها یک دکمه باز و بسته کرد. نیازی به پیاده شدن از خودرو برای قرار دادن سقف در خانه نیست و بخش پارچه‌ای آن در بخش عقب قرار می‌گیرد.

پیشرانه اکودیزل

5 ویژگی جذاب جیپ رانگلر آنلیمیتد 2020

برای اولین بار رانگلر آنلیمیتد با پیشرانه دیزلی در دسترس است. نیروگاه 3 لیتری توربودیزل رم 1500 در این خودرو قرار گرفته و قدرت 260 اسبی دارد. گشتاور پیشرانه در دورهای پایین عرضه شده و بنابراین خودرو توانایی شگفت‌انگیز در خزیدن دارد. این پیشرانه باعث شده کم‌مصرف‌ترین رانگلر تاریخ تولید شود.

توانایی‌های روبیکان

5 ویژگی جذاب جیپ رانگلر آنلیمیتد 2020

تمامی نسخه‌های رانگلر در بحث آفرود توانا هستند اما مدل روبیکان خشن‌ترین آن‌هاست. این مدل از لاستیک‌های 33 اینچی و سیستم چهار چرخ محرک با جعبه انتقال دو سرعته و دنده‌سنگین سود برده و البته دیفرانسیل‌های جلو و عقب قفل شونده نیز در آن دیده می‌شوند. این خودرو همچنین به تجهیزاتی همچون کنترل حرکت در سرپایینی، اکسل‌های جلو و عقب هوی دیوتی 44 دانا و… مجهز می‌باشد.

جزئیات جذاب و خاطره‌انگیز

5 ویژگی جذاب جیپ رانگلر آنلیمیتد 2020

برند جیپ دوست دارد در تمامی محصولات خود جزئیاتی را به نمایش بگذارد. ما در رانگلر آنلیمیتد شاهد تصویر ویلیز روی شیشه جلو، لاستیک‌ها و انتخاب‌گر دنده بودیم. همچنین یک پلاک جذاب روی درب پشتی وجود دارد که نشان دهنده‌ی طول کلی خودرو و توانایی غوطه‌وری در آب است. جیپ احتمالاً جزئیات بیشتری را در خودروهای خود بکار برده که قطعاً با گذشت زمان آن‌ها را بیشتر تشخیص خواهید داد.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل