اضافه شدن امکان جست‌وجو بر اساس تاریخ به واتس‌اپ


اضافه شدن امکان جست‌وجو بر اساس تاریخ به واتس‌اپ
جست‌وجو بر اساس تاریخ به واتس‌اپ می‌آید.

گزارشات حاکی از انتشار قابلیت های جدید توسعه بخش جستجو و مدیریت پیام های پیام رسان واتس اپ هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، طبق اطلاعات منتشر شده برنامه واتس اپ در حال آزمایش یکسری قابلیت جدید است که سعی دارد بزودی رسماً آنها را منتشر کند. بر اساس اطلاعات جدید پیغام رسان واتس اپ تلاش دارد قابلیت پشتیبانی استفاده هم زمان در چند دستگاه را در کنار ویژگی های مثل توسعه قسمت جستجو ، گفت و گو و همینطور حذف پیام ها فراهم سازد.

اطلاعات مبنی بر فعالیت واتس اپ بر روی ارائه سرویس بهتر برای فعالیت روی چند دستگاه مدتی است که منتشر شده و اغلب کاربران از آن خبر دارند. اطلاعات جدید حاکی از آن هستند که پلتفرم ذکر شده حالا در مرحله آزمایش قابلیت ها قرار دارد و سعی می کند ویژگی جدید خود را بصورت هم زمان برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه کند. گفتنی است که اکنون برنامه واتس اپ از فعالیت هم زمان بر روی چند دستگاه پشتیبانی نمی کند و اشخاص بعد از ورود از طریق دستگاه ثانویه از حساب کاربری موجود در مدل اولیه خارج می شوند.

اضافه شدن امکان جست‌وجو بر اساس تاریخ به واتس‌اپ

همینطور گزارش های منتشر شده از امکان ورود به حساب کاربری از طریق چهار دستگاه مختلف خبر داده اند. در ادامه منبع خبری منتشر کننده اطلاعات از امکان جست وجوی پیام ها حول محور تاریخ مصاحبه خبرداد که در بخش پیام های شخصی گروهی قابل استفاده است. این قابلیت مدتی برای کاربران سیستم عامل های iOS بصورت آزمایشی دردسترس بود و اکنون قرار است برای دارندگان گوشی های اندرویدی نیز منتشر شود.

از دیگر قابلیت هایی که قرار شده به برنامه پیام رسان واتس اپ اضافه شوند میتوان به توسعه حافظه ذخیره پیام ها، نحوه متفاوت پاک کردن محتوای پیام و همینطور به اشتراک گذاشتن گفتگو ها اشاره کرد. شایان ذکر است در زمان شیوع ویروس کرونا (corona) این پلتفرم قابلیت های جدیدی را منتشر کرده و سعی داشته با عرضه ویژگی های خود جلوی انتشار خبرهای دروغین در رابطه با ویروس کرونا را بگیرد. این شرکت همچنین قابلیت ربات های پیام رسان خود را در کشور هند مورد آزمایش قرار داده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان