درخشش 3 عضو کانون آذربایجان‌غربی در نمایشگاه عروسک لبخند زمین


درخشش 3 عضو کانون آذربایجان‌غربی در نمایشگاه عروسک  لبخند زمین

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام آرای هیات داوران، سه عضو این کانون این استان عنوان برگزیده و شایسته تقدیر نمایشگاه گروهی عروسک لبخند زمین را کسب کردند.

جواد زاهدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعضای داوری این نمایشگاه از بین ۱۷۰ عروسک رسیده از ۲۴ استان، یک عضو کانون آذربایجان‌غربی را به عنوان برگزیده و ۲ عضو دیگر را به عنوان شایسته‌ تقدیر معرفی کردند.

وی ادامه داد: نادیا محمودیان ۱۵ ساله از مرکز شماره ۲ مهاباد عنوان برگزیده، مهران مهرپاک از مرکز شماره یک مهاباد و محراب عبدالله‌زاده از مرکز ماکو عنوان شایسته تقدیر این نمایشگاه را کسب کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: این نمایشگاه با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشارکت مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، استودیو عروسک نیلشید، پژوهشگاه صنایع دستی و گردشگری و کرسی سلامت اجتماعی یونسکو، پس از پایان شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط جامعه برگزار می‌شود.

زاهدی بیان کرد: نمایشگاه عروسک لبخند زمین در بردارنده عروسک‌هایی خواهد بود که از هر جنس و ابعادی به مفهوم لبخندِ زمین اشاره داشته باشد.

وی اضافه کرد: باید عروسک‌های این نمایشگاه خلاقانه، ابداعی و غیرکپی‌ باشد و موادی که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود باید از پارچه، چوب، پاپیه‌ماشه، انواع خمیر مجسمه، گل، گچ و ترکیبی از مواد در دسترس و به‌ویژه طبیعی و دوست‌دار طبیعت باشد؛ لیلا کفاش‌زاده، آزاده بیات، مژده دانش‌پژوه، ساغر لطفی‌نژاد و نیلوفر جلیلوند داوران نمایشگاه گروهی عروسک «لبخند زمین» را تشکیل می‌دهند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محوریت فعالیت‌های فرهنگی و هنری مشغول ارائه خدمات به این قشر است.

۲۳ مرکز ثابت و ۱۰ مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب ۴۰ نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می‌کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با ۶۰ هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان مرزی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز