لندو نوریس : من از خروج سباستین فتل شوکه شدم


فرمول یک ایران – راننده جوان تیم مکلارن، لندو نوریس می گوید که از اعلام خروج سباستین فتل از تیم اسکودریا فراری شوکه شده و از اینکه کارلوس ساینز به فراری پیوسته، تعجب نکرده است. سباستین فتل در پایان فصل 2020 فراری را ترک می کند و هنوز تصمیم نگرفته است که برای آینده اش چه تصمیمی را می گیرد. دنیل ریکاردو نیز تیم رنو را ترک و به مکلارن پیوست، کارلوس...

فرمول یک ایران – راننده جوان تیم مکلارن، لندو نوریس می گوید که از اعلام خروج سباستین فتل از تیم اسکودریا فراری شوکه شده و از اینکه کارلوس ساینز به فراری پیوسته، تعجب نکرده است.

سباستین فتل در پایان فصل 2020 فراری را ترک می کند و هنوز تصمیم نگرفته است که برای آینده اش چه تصمیمی را می گیرد. دنیل ریکاردو نیز تیم رنو را ترک و به مکلارن پیوست، کارلوس ساینز نیز از مکلارن به تیم فراری پیوست و صندلی فتل را پر کرد.

نوریس در مورد آشفتگی بازار رانندگان و خروج فتل بیان کرد:

اینکه دنیل به مکلارن آمد، سورپرایزی نبود اما بزرگترین سورپرایز ترک مکلارن توسط کارلوس ساینز برای پیوستن به فراری و ترک فتل از این تیم ایتالیایی بود. من فکر می کنم که این کمی شوک آور بود مخصوصا به این خاطر که کسی واقعا انتظار نداشت که سب واقعا چنین کاری را بکند و با فراری قراردادش را امضا نکند.

فکر می کنم به محض اینکه سب قرارداد را امضا نکرد، شما می دانستید که یک چیزی قرار است که اتفاق بیافتد.

همه در تیم هایشان خیلی با اطمینان بالایی حضور داشتند به این خاطر که هیچ کسی واقعا انتظار چنین چیزی را نداشت.

من حدس می زدم که یک سورپرایزی رخ دهد و کارلوس از این فرصت استفاده کرد و آن صندلی را کسب کرد. افرین به او، من برایش خوش حال هستم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403