جزئیات مرگ دو پسرخاله ساروی در روستا


جزئیات مرگ دو پسرخاله ساروی در روستا

خانواده دو پسر بچه روستایی که هنگام بازی بر اثر ریزش دیوار روی سرشان جان باخته‌اند این ماجرای تلخ را فقط یک حادثه دانسته و اظهار داشتند شکایتی در این باره ندارند.

جزئیات مرگ دو پسرخاله ساروی در روستا
مادر یاسین توکلی ۱۱ ساله، یکی از قربانیان حادثه درباره علت این حادثه عنوان کرد: روز جمعه ۲۳ خردادماه من به اتفاق پسرم یاسین به خانه پدرم در روستای دودانگه ولیدچال ساری رفته بودیم.

یاسین با پسرخاله‌اش محمدمهدی قربانی که ۱۰ سال داشت برای بازی به حیاط خانه عمویم که دیوار به دیوار خانه پدرم است رفته بودند، اما دقایقی بعد به‌خاطر باز و بسته کردن زیاد در آهنی ناگهان دیوار بر سرشان آوار شد و هر دو جان باختند. حکیمه با انتقاد از برخی رسانه‌ها که خبر فوت پسر و خواهرزاده‌اش را نادرست منتشر کرده بودند، خاطرنشان کرد: پس از این حادثه ما خودمان بچه‌ها را به مرکز درمانی سنگده که در نزدیکی روستا بود بردیم و از آنجا نیز هر دوی آن‌ها را به بیمارستان شهدای زیرآب ساری منتقل کردند که عملیات احیا جواب نداد و کادر درمانی بیمارستان به ما گفتند هر دو به علت ضربه مغزی فوت کرده‌اند.

وی افزود: مرگ پسر و خواهرزاده‌ام داغ سنگینی بر دل ما گذاشته، اما در این ماجرا ما دنبال مقصر نیستیم و من و خانواده خواهرم از کسی شکایت نداریم و می‌دانیم مرگ بچه‌ها به خاطر یک حادثه رخ داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟