انتخاب فرش مناسب، چرا فرش فرهی؟


انتخاب فرش مناسب، چرا فرش فرهی؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید فرش زیر پایتان را نو کنید، ما به شما کمک می‌کنیم.

دغدغه خرید و به روز کردن و نو کردن وسایل در همه خانواده‌ها وجود دارد مخصوصا آنهایی که کودک و بچه دارند یا آنهایی که بسیار مراقب سلامتی خود هستند!
اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید فرش زیر پایتان را نو کنید و در عین حال، به جز زیبایی و کیفیت، عوامل دیگری نیز مد نظر دارید، ما به شما کمک می‌کنیم انتخاب درستی داشته باشید. چون می‌دانیم که انتخاب بهترین محصول، کار ساده‌ای نیست. مطمئنا اگر مشکل‌پسند هم باشید صد در صد می‌توانید یکی از طرح‌های «کلاسیک»، «مدرن» و «سجاده‌ای» را انتخاب کنید. برای اینکه کاملا اطمینان حاصل کنید، ادامه این متن را بخوانید. هیچ شک و شبهه‌ای برایتان باقی نمی‌ماند.

1- زیباست، عاشقش می شوید
آدم‌ها با نگاه عاشق می‌شوند، خب اگر جزو این گروه از آدم‌ها باشید قطعا و بدون شک عاشقش می‌شوید. فرشی که می‌خواهیم از آن صحبت کنیم، آنقدر معیارهای زیبایی را داراست که نمی‌توان عاشقش نشد. پس همین برای شما بس که فرشی زیبا زیر پاهایتان قرار دارد. و مگر نه اینکه زیبایی هم یکی از دلایل انتخاب شما است؟


انتخاب فرش مناسب، چرا فرش فرهی؟
2- کیفیتش هم عالی است
قطعا که زیبایی و ظاهر، یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب فرش است، اما همه آن نیست. برای شما که دنبال کیفیتی عالی هستید هم، فرش فرهی بهترین انتخاب است. در مواد اولیه به کار رفته در این فرش از بهترین نوع مواد موجود در نخ‌ریسی و نساجی استفاده شده. این نکته را هم مد نظر قرار دهید که مجموعه کارخانجات فرش فرهی از معدود مجموعه‌هایی است که همه مراحل از نساجی تا بافت و تکمیل فرش در یک مکان و به صورت متمرکز صورت می‌گیرد. این هم دومین دلیلی که فرش فرهی را به گزینه‌ای عالی برای منزل شما تبدیل می‌کند.

3- فرش سلامتی
مهمترین دلیلی که باعث می‌شود فرش فرهی را انتخاب کنید، با سلامتی شما ارتباط مستقیم دارد. استفاده از بهترین مواد موجود در بازار برای بافت این فرش و تکنولوژی انحصاری، آن را به محصولی تبدیل کرده که هم دانش بنیان است، هم باعث حفظ سلامت شما و خانواده است.

4- ضد حساسیت است، کودکتان مریض نمی شود
پسر کوچولوی شما به پرز حساسیت دارد و راهی هم برای درمان آن پیدا نکرده‌اید؟ چه قدر ناراحت‌کننده! با این حساب شما نمی‌توانید هر فرشی را بخرید چون حساسیت آنها را تحریک می‌کند. اصلا نگران این موضوع نباشید! فرش فرهی به این دلیل که بدون پرز است، حساسیتی هم ایجاد نمی‌کند. بله! شما با یک فرش ضدحساسیت دارید.

انتخاب فرش مناسب، چرا فرش فرهی؟
5- همه خوبی ها را یک جا دارد
بعضی فرش‌ها ضد باکتری هستند، بعضی فرش‌ها بدون بو هستند، بعضی فرش‌ها هم بدون پرز هستند، بعضی فرش‌ها هم ضد حساسیت، اما همه فرش‌ها این ویژگی‌ها را با هم ندارند. فرش فرهی اما همه این ویژگی‌های منحصر به فرد را با هم دارا است. خوش به حال شما که این فرش را انتخاب کرده‌اید.

6- نشان سیب سلامت دارد
حتما اسم «نشان سیب سلامت» به گوشتان خورده. نه! این نشان فقط مخصوص محصولات خوراکی نیست. سازمان غذا و دارو این نشان را برای بر روی همه محصولاتی که فاکتورهای حفظ و ارتقا سلامتی انسان را هستند، اختصاص داده. و بله! فرش فرهی «نشان سیب سلامت» را هم دریافت کرده. چرا؟ دقیقا به خاطر ضد باکتری و ضد حساسیت بودن.



7- همیشه در دسترس است
ما همیشه در انتخاب‌هایمان محصولاتی که نیاز داریم، به در دسترس بودن و خرید آسان آنها به صورت ویژه دقت می‌کنیم. فرش فرهی از این نظر هم خواسته شما را تامین می کند چرا که می‌توانید آن را از بیش از 70 فروشگاه فرش فرهی و 7 شعبه هایپرمارکت آقای فرش در سراسر کشور تهیه کنید. اگر شرایط یا وقت کافی برای مراجعه به فروشگاه‌ها را ندارید، باز هم مشکلی نیست. فرش فرهی این امکان را فراهم کرده که فقط با یک شماره، فرش انتخابی خود را بخرید. تلفن را بردارید، 23548-021 را شماره‌گیری کنید و بله! به همین راحتی، فرش فرهی را در منزل به دست شما می‌رسد. یا اگر اهل اینترنت هستید سری به سایت فرش فرهی www.farrahicarpet.com یا آقای فرش www.iranmrcarpet.com بزنید یا در شبکه های اجتماعی آن ها دنبال کنید و از خرید فرشهای فوق العاده با تخفیف ویژه لذت ببرید.
تحویل رایگان، دوسال گارانتی، امکان عودت کالا، بسته ضمانت طلایی و گارانتی کمترین قیمت تنها بخشی از خدماتی است که پس از خرید محصولات فرش فرهی دریافت می کنید.
بهتر از این چه می‌خواهید؟
برای حسن ختام هم این نکته را در نظر داشته باشید که فرش فرهی، با بیش از 20 سال سابقه، تولید کننده برتر فرش است که 4 تندیس زرین دریافت کرده و چهار سال هم به عنوان برند محبوب مردمی شناخته شده.
فرش فرهی، صادرکننده نمونه صنعت نانو است که فرش‌های آن به بیش از 5 قاره صادر شده است.



انتخاب فرش مناسب، چرا فرش فرهی؟
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید.
http://www.farrahicarpet.com

انتخاب فرش مناسب، چرا فرش فرهی؟
همین حالا با تماس بگیرید.
021-23548

انتخاب فرش مناسب، چرا فرش فرهی؟
ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
farrahicarpet@

انتخاب فرش مناسب، چرا فرش فرهی؟
آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان مجتبایی، پلاک 10

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل