غرش شورولت سیلورادو 6 چرخ هنسی!


غرش شورولت سیلورادو 6 چرخ هنسی!

درحالی‌که هنسی به شدت در حال توسعه هایپرکار جدید ونوم GT به منظور رکوردشکنی جهانی است، زمان مناسبی برای عرضه این نسخه 6 چرخ از پیکاپ شورولت سیلورادو با نام Goliath 6×6 وجود داشته است. خودرویی که مشاهده می‌کنید حتی بیشتر از هایپرکارهای کونیگ زگ یا پاگانی می‌تواند در خیابان‌ها جلب‌توجه کند. پیکاپ تیون شده … The post غرش شورولت سیلورادو 6 چرخ هنسی!...

درحالی‌که هنسی به شدت در حال توسعه هایپرکار جدید ونوم GT به منظور رکوردشکنی جهانی است، زمان مناسبی برای عرضه این نسخه ۶ چرخ از پیکاپ شورولت سیلورادو با نام Goliath 6×۶ وجود داشته است.

غرش شورولت سیلورادو 6 چرخ هنسی!

خودرویی که مشاهده می‌کنید حتی بیشتر از هایپرکارهای کونیگ زگ یا پاگانی می‌تواند در خیابان‌ها جلب‌توجه کند. پیکاپ تیون شده هنسی نشان دهنده‌ی تفکرات خارج از چارچوب‌های متداول بوده و واقعاً دیوانه‌وار جلوه می‌کند.

غرش شورولت سیلورادو 6 چرخ هنسی!

یکی از شاخص‌ترین خودروهای ۶ چرخی که به ذهن متبادر می‌شود مرسدس بنز G63 AMG 6×۶ است که چند سال پیش عرضه شد؛ اما محصول هنسی نه تنها بزرگ‌تر از مرسدس بوده بلکه قوی‌تر نیز هست.

غرش شورولت سیلورادو 6 چرخ هنسی!

پس از کشیده‌تر شدن محفظه بار سیلورادو، هنسی اکسل دوم را در بخش عقب جاسازی کرده و سپس ارتفاع خودرو را چند میلی‌متری بالا برده تا سیستم تعلیق سفارشی نصب شود. این تیونر مشهور دست‌کاری قوای محرکه را از یاد نبرده و از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با سوپرشارژر ۲.۹ لیتری استفاده کرده است. این خودرو هم‌اکنون قدرت ۷۰۵ اسب بخاری و گشتاور ۹۱۴ نیوتون متری دارد. البته مدلی که در ویدئو مشاهده خواهید کرد قوی‌تر بوده و در دل خود ۸۰۰ اسب را جای داده است.

اما باید صادقانه اعتراف کرد هیچ‌کسی به چنین خودرویی نیاز ندارد. نه تنها پارک این هیولا در پارکینگ‌ها کاری سخت است بلکه راندن آن در کنار سایر خودروها نیز خطرناک جلوه می‌کند. البته فکر نمی‌کنیم خودروهای زیادی بتوانند بهتر از این هیولا جلب‌توجه کنند.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز