طرح صیانت از خانواده رونمایی می‌شود


طرح صیانت از خانواده رونمایی می‌شود

مدیر عامل موسسه قرآنی طهورای ساری از رونمایی طرح صیانت از خانواده با ترکیب تحصیل دانش‌آموز و اشتغال والد یا والده در هفته کرامت در ساری خبر داد.

طرح صیانت از خانواده رونمایی می‌شودرقیه افتخاری منش مدیر عامل موسسه قرآنی طهورای ساری در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: خانواده در نظام اسلامی به عنوان کانون اصلی رشد و ارتقای ارزش‌ها است و هر قدر از استحکام و دوام بیشتری برخوردار باشد سبب رشد بیشتر جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه، توان مالی و اقتصادی یکی از اثرگذارترین معیار‌ها در جهت‌دهی به مسیر حرکت خانواده‌هاست و در خانواده‌هایی که مادر به عنوان سرپرست خانواده باشد می‌تواند روی ابعاد فرهنگی، آموزشی، اعتقادی و ... تاثیر بیشتری داشته باشد، افزود: ترکیب دو مقوله تحصیل فرزندان و اشتغال خانواده در طرح صیانت از خانواده، مادران سرپرست خانوار مورد توجه قرار گرفته است.
این فعال قرآنی تصریح کرد: در طرح صیانت از خانواده بر آن شدیم تا فضایی ایجاد کنیم که امنیت خاطری برای دانش آموز و مادر بوجود آمده و نگرانی‌ها و یا ترس ناشی از نا امنی روحی و جسمی را تا حد امکان کاهش دهیم. این طرح بعد از نام‌نویسی دانش‌آموزان در هفته کرامت رونمایی می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان در طرح صیانت از خانواده جدای از آموزش‌های معمول، مهارت‌های کافی و به روز را آموزش دیده و وارد عرصه کسب و کار می‌شوند و با ایجاد کار‌ها و تولیدات زودبازده و یا دیربازده و مدت‌دار برای مادران سرپرست خانوار دغدغه‌های جانبی را در حد زیادی کاهش خواهند داد.
افتخاری منش گفت: مرکز نیکوکاری گلرویان با تشکیل جلسات متعدد با کمیته امداد، آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری با در نظر گرفتن جایگاه ارزشمند خانواده و نیاز این طرح صیانت از خانواده در جامعه که برای اولین بار به صورت منسجم در استان مازندران اجرا خواهد شد قول مساعد دادند تا ما را در این امر یاری کنند تا بتوانیم از پیامد‌ها و عواقب شوم بیکاری و آسیب پذیری جامعه هدف بکاهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی