شهردار: زیپ‌لاین مراغه به زودی افتتاح می‌شود


شهردار: زیپ‌لاین مراغه به زودی افتتاح می‌شود

مراغه - ایرنا - شهردار مراغه گفت: طرح تفریحی ورزشی زیپ‌لاین که با مشارکت بخش خصوصی و اعتبار 400 میلیون تومانی در دست اجراست به زودی افتتاح می‌شود.

محمدرضا احمدی روز چهارشنبه در بازدید از این پروژه به مشخصات فنی طرح اشاره کرد و گفت: ارتفاع پایه استارت ۱۵ متر، ارتفاع پایه انتهای مسیر ۵ متر، طول مسیر پیمایش ۳۳۰ متر و مدت زمان پیمایش مسیر ۳۰ ثانیه است.
وی افزود: این طرح در پارک یادگاران و رودخانه صوفی چای احداث می شود.
احمدی گفت: زیپ لاین یکی از محبوب ترین، پرهیجان ترین و پرطرفدارترین برنامه های تفریحی و ورزشی است و شهرداری مراغه در راستای ایجاد نشاط و تفریح در شهر، نسبت به اجرای این طرح با مشارکت بخش خصوصی اقدام کرد.
وی همچنین به فعالیت های عمرانی شهرداری مراغه در سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: پروژه بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی، پروژه بلوار ۳۵ متری حدفاصل میادین رسالت و الغدیر، پروژه احداث فرهنگسرای امیر کبیر، پروژه بهسازی پارک قیزیل ارسلان، پروژه مجتمع رفاهی خدماتی شهروند، پروژه بازار آرد و غلات، خشکبار و مواد غذایی، پروژه تعریض پل خدمات، پروژه توسعه پارک غفاریه و تعریض خیابان شهید قدوسی از جمله این پروژه هاست.
مراغه به عنوان بزرگترین شهر آذربایجان‌شرقی بعد از تبریز با بیش از ۱۸۶ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز استان قرار گرفته و در ابتدای دوران فرمانروایی ایلخانان مغول، پایتخت این سلسله بوده است.

شهردار: زیپ‌لاین مراغه به زودی افتتاح می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟